تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همکاری همراه اول و اریکسون برای توسعه اینترنت اشیا

همراه اول و اریکسون در راستای توسعه فناوری اینترنت اشیا، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شمانیوز: همراه اول به عنوان اپراتور پیشگام در صنعت اینترنت اشیا و  شهر هوشمند، با امضای تفاهم نامه ای با شرکت اریکسون در خصوص همکاری مشترک با این شرکت، گام بزرگی را در جهت تحقق هر چه سریع تر فناوری های مبتنی بر اینترنت اشیا برداشته است.
با این رویداد که در حاشیه اولین روز نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ در تاریخ ۹۶/۷/۲۴ به وقوع پیوست، دو شرکت متعهد شدند در راستای انتقال دانش برای توسعه فناوری و  فراهم سازی بسترهای لازم برای رشد سریع کشور در حوزه اینترنت اشيا با یکدیگر همکاری متقابل داشته باشند.
اجرای طرح های اینترنت اشیا همراه اول در سطح ملی، کمک شایانی به بهینه سازی الگوهای مصرف انرژی، امکان کاهش هزینه ها و همچنین مدیریت ترافیک و آلودگی شهری با ایجاد پروژه شهر هوشمند  خواهد کرد.
 





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همکاری همراه اول و اریکسون برای توسعه اینترنت اشیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..