تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




11 آبان؛ تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از پرچمداران HTC

11 آبان؛ تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از پرچمداران HTCبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اچ‌تی‌سی قصد دارد در روز 2 نوامبر 2017 ( 11 آبان 1396 ) در طی مراسمی از دو نسخه از گوشی نسل U11 خود رونمایی کند.

اچ‌تی‌سی در همین رابطه تعدادی دعوتنامه برای شرکت های مختلف فرستاده است و در این دعوتنامه ذکر شده است که این مراسم قرار است در تایوان برگذار شود.

دو گوشی هوشمندی که شایعه رونمایی آنها در خبرگزاری ‌ها منعکس شده است، U11 Plus و U11 Life هستند.

اگر چه مراسم مذکور قرار است در تایوان برگزار شود، گویا فروش اصلی گوشی‌ها از آمریکا و کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد تا بتوانند با سایر گوشی‌های پرچمدار بزرگ رقابت کنند و به فروش خوبی دست پیدا کنند.

 انتهای پیام/

تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از پرچمداران HTC اعلام شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «11 آبان؛ تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از پرچمداران HTC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..