تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالی جونز، جلاد زن داعشی کشته شد/ آموزش نظامی به تروریست‌های زن + فیلم

سالی جونز جلاد انگلیسی داعش کشته شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالی جونز خواننده راک انگلیسی پس از پیوستن به داعش به سوریه رفت و پس از رهبری و مشارکت بسیاری از عملیات تروریستی ، کشته شد.

سالی جونز یکی از معروف‌ترین زنان عضو داعش بود که خبر پیوستنش به این گروهک تروریستی بازتاب‌های بسیاری در سطح جهان در پی داشت. این خواننده معروف انگلیسی، پس از جداشدن از همسرش، دچار افسردگی حاد شد که مشکلات زیادی را برای او ایجاد کرد. او از یک خواننده  و نوازنده موسیقی تبدیل به یک زن خشن و خونخوار شد و همین امر زمینه عضویت او در داعش را فراهم کرد. سالی جونز از طریق شبکه‌های مجازی با شخصی به نام جنید آشنا شد؛ جوان 20 ساله‌ای که با وعده ازدواج سالی را اغفال کرده و به عضویت داعش درآورد. 

سالی در پی علاقه مندی‌اش به جنید به همراه دو فرزند پسر خود به سوریه رفت و فعالیت‌های تروریستی خود را آغاز کرد. 

این زن به عنوان معروف‌ترین زن عضو داعش، به آموزش زنان و اغفال دختران جوان برای پیوستن به داعش پرداخت. او در بسیاری از عملیات تروریستی داعش نقش بسزایی داشته است.  حالا اخباری حاکی از کشته شدن این زن انگلیسی توسط نیروهای آمریکایی منتشر شده است. گفته می‌شود پسر سالی نیز در این حملات کشته شده است. 

 سالی جونز جلاد انگلیسی داعش کشته شد

 سالی جونز جلاد انگلیسی داعش کشته شد

سالی جونز جلاد انگلیسی داعش کشته شد

 

 

انتهای پیام/

 معروف‌ترین زن انگلیسی داعش کشته شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالی جونز، جلاد زن داعشی کشته شد/ آموزش نظامی به تروریست‌های زن + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..