تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017 معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017 

برترین خودروهای سدان که از نظر ایمنی در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارند موضوع این مطلب ما هست که آنها را به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب قصد داریم 14 مورد از سدان‌هاي متوسط و بزرگ سایز سال 2017 را معرفی کنیم که بالاترین امتیازات را در امتحان‌هاي ایمنی کسب کرده‌اند.

شمار زیادی از ما به هنگام خرید یک ماشین خانوادگی به این موضوع می‌اندیشیم که ماشین مورد نظر تا چه اندازه ایمن هست و در زمان تصادف احتمالی, به چه شکلی از محافظت خواهد کرد. اما در سال‌هاي جدید ایمنی خودروها به تکنولوژی و سیستم‌هاي امنیتی گره خورده که در قدم اول, به راننده کمک میکنند که مانع تصادف شود.

احتمالا یکی از مهمترین تکنولوژی‌هاي موجود در خودروهای جدید, سیستم پیشگیری از تصادف هست که با اسم ترمز خودکار یا ترمز اضطراری هم شناخته میشود. این سیستم می تواند اتومبیل را یک قدم به سوی رانندگی خودکار نزدیک کند. نحوه کار آن هم به این ترتیب هست که اگر ماشین با سرعت زیادی به در حال نزدیک شدن

به یک شی و یا یک خودروی دیگر باشد «گرچه در برخی خودروها, این سیستم توانایی تشخیص عابرین پیاده و دوچرخه سواران را هم دارد», مانع را تشخیص میدهد و با ایجاد یک صدا به راننده اخطار خواهد داد. اگر راننده اقدام به ترمز نکند, خود سیستم ترمز ماشین را با بیشترین قدرت فعال می کند تا از برخورد پیشگیري به عمل آورد.

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

بهره گیری از این سیستم روزبه‌روز اکثر می شود و در خودروهای بیشتری شاهد حضور آن هستیم اما معمولاً این خصوصیت, در تریم‌هاي سطح بالا و بعنوان یک آپشن خاص عرضه میشود. گرچه بر زمینه آزمایش‌هاي موسسه IIHS, همه ي این سیستم‌ها کارایی کافی را ندارند و نمی توانند به خوبی مانع از ایجاد حوادث شوند.

ما از اطلاعات موسسه IIHS بهره گیری کردیم تا برترین خودروهای سدان متوسط و بزرگ سایز سال 2017 را از نظر عملکرد ایمنی بشناسیم. این خودروها نه تنها در 5 امتحان گوناگون IIHS برترین نمره‌ها را کسب کرده‌اند, بلکه در پیشگیری از تصادف و برخورد هم نتایج قابل قبولی را بر جای گذاشته‌اند.

این بدین معنی هست که آنها قادر میباشند از تصادف پیشگیري کنند و یا به شکل پایدار سرعت را پیش از تصادف کاهش دهد. این امتحان در دو سرعت متفاوت 19 و 40 کیلومتر بر ساعت صورت گرفته. گرچه این در حالتی رخداد می‌افتد که سیستم کاملا مجهز باشد. در توضیحات هر ماشین, قیمت و برخی خصوصیت‌هاي لازم را برخواهیم شمرد.

1. بیوک لاکراس

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

لاکراس محصول خوشگل و جادار بیوک هست که به سیستم ترمز خودکار و حجم انبوهی از خصوصیت‌هاي ایمنی دیگر مجهز شده هست اما این تکنولوژی‌ها تنها با پکیج «Driver Confidence II» عرضه میشود که در تریم‌هاي بالا در دسترس هست. لاکراس در تریم لوکس قیمتی معادل 44350 دلار دارد. موتور به کار رفته در آن 3.6 لیتری 6 سیلندر هست که 310 اسب بخار قدرت تولید می کند و این نیرو را به وسیله جعبه دنده خودکار به هر چهار چرخ می‌فرستد.

2. شورولت مالیبو

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

سدان سایز متوسط شورولت در مدل Premier و پکیج Driver Confidence II سیستم ترمز خودکار در سرعت بالا را ارائه می دهد. قیمت نسخه Premier معادل 34040 دلار هست. برای این نسخه موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو عرضه شده که 250 اسب بخار قدرت دارد و نیرو را از طریق جعبه دنده خودکار به چرخ‌هاي جلو می‌فرستد.

3. کرایسلر 200

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

کرایسلر 200 مدل 2017 مدتی گذشته از خط تولید خارج شد اما پیدا کردن نسخه‌هاي تمیز و کم کارکرد آن کار دشواری نیست. در نسخه پلاتینوم کرایسلر 200, پکیجی عرضه می شود که آلبوم‌اي از امکانات ایمنی را ارائه می دهد. در این پکیج, یک سیستم اخطار برخورد از جلو در همۀ سرعت‌ها و یک سیستم ترمز اضطراری فعال عرضه می شود.

نسخه پلاتینوم قیمتی معادل 32880 دلار دارد و از موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر بهره میبرد. این موتور قدرتی معادل 295 اسب بخار تولید می کند که با جعبه دنده خودکار به هر چهار چرخ منتقل میشود.

4. فورد فیوژن

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

در این جا یک سدان سایز متوسط دیگر داریم که از سیستم دستیار پیشگیری از تصادف و تشخیص عابر پیاده مجهز هست. گرچه باز هم این سیستم‌ها تنها در مدل بالا رده تیتانیوم عرضه میشود و بخشی از پکیج کروز بازرسی فعال فیوژن میباشند. ارزان‌ترین نسخه‌اي که چنین خصوصیت‌هایي را عرضه میکند,

مدل تیتانیوم هست که قیمتی برابر با 33940 دلار دارد. در این نسخه موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر به کار رفته که 240 اسب بخار قدرت تولید میکند و آن را با جعبه دنده خودکار به هر چهار چرخ می‌فرستد. گرچه برای نسخه‌هاي بالاتر موتور 2.7 لیتری 6 سیلندر هم وجود دارد که قدرتی معادل 325 اسب بخار تولید می کند.

5. هوندا آکورد

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017مدل‌هاي کوپه و سدان این سایز متوسط سال 2017 «مدل 2018 هم به زودی عرضه می شود» تولید هوندا, میتواند به سیستم ترمز خودکار مجهز شوند. گرچه این سیستم بخشی از پکیج Honda Sensing هست «که در مدل‌هاي تورینگ به صورت استاندارد وجود دارد». نسخه تورینگ برچسب قیمت 25130 دلاری دارد

و موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر موجود در آن, 185 اسب بخار قدرت دارد که از طریق جعبه دنده خودکار به چرخ‌هاي جلو ارسال می شود. گرچه با پرداخت پول اکثر میتوانید 3.5 لیتری 6 سیلندر با 278 اسب بخار قدرت و حتی جعبه دنده دستی را هم سفارش دهید.

6. هیوندای سوناتا

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

نسخه‌هاي 2017 و 2018 این سدان سایز متوسط زیبای هیوندای, میتوانند به سیستم ترمز خودکار مجهز شوند که بخشی از پکیج Ultimate محسوب می شود. این پکیج برای نسخه لیمیتد 2.0T عرضه میشود که موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو دارد. این موتور قدرتی معادل 245 اسب بخار تولید میکند و این قدرت از طریق جعبه دنده خودکار به چرخ‌هاي جلو منتقل میشود.

7. کیا کادنزا

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

سه تریم گوناگون برای کیا کادنزا قابل انتخاب هست. دو تریم از آنها تکنولوژی و لیمیتد اسم دارد که به سیستم ترمز اضطراری خودکار کیا مجهز شده‌اند. تنها یک موتور برای کادنزا عرضه شده که 3.3 لیتر حجم و 6 سیلندر دارد. این موتور قدرت نسبتا مفید 290 اسب بخار تولید می کند که به وسیله جعبه دنده خودکار به چرخ‌هاي جلو منتقل می شود. قیمت تریم تکنولوژی 39890 دلار و قیمت تریم لیمیتد 45290 دلار هست.

8. کیا اپتیما

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017طراحی «ایمن‌ترین ماشین» اپتیما باعث شده که این ماشین به یک سدان سایز متوسط ایمن تبدیل شود. نسخه‌هایي که از ماه مارس 2017 به بعد از اپتیما ساخته شده به سیستم ترمز خودکار اضطراری مجهز شده‌اند. این سیستم جزئی از پکیج پریمیوم تکنولوژی کیا هست که در مدل‌ SX قابل گزینه هست.

همین طور این پکیج در تریم SX لیمیتد به صورت استاندارد وجود دارد. قیمت نسخه SX معادل 31395 دلار و قیمت نسخه SX لیمیتد معادل 36985 دلار هست. هر دو این نسخه‌ها از موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو بهره می برند که 245 اسب بخار قدرت دارد. وظیفه انتقال این قدرت بر عهده جعبه دنده خودکار و به چرخ‌هاي جلو هست.

9. مزدا 6

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

مزدا 6 را میتوان یکی از پرطرفدار‌ترین سدان‌هاي چند سال جدید دانست. این سدان خانوادگی و اسپرت, ایمن‌ترین در کلاس خود محسوب میشود. برای این سدان تنها در تریم گرند تورینگ سیستم ترمز هوشمند مزدا عرضه می شود. قیمت این تریم 31530 دلار هست و از یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر بهره میبرد. این موتور قدرت 184 اسب بخاری خود را به وسیله جعبه دنده خودکار به چرخ‌هاي جلو انتقال می دهد.

10. نیسان آلتیما

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

آلتیما هم یک سدان سایز متوسط دیگر هست که در این فهرست حضور دارد. این اتومبیل تنها در مدل بالا «ورژن SL» می تواند به سیستم خودکار مجهز شود. یک پکیج تکنولوژی برای این تریم در دسترس هست که سیستم ترمز اضطراری بخشی از آن هست. این تریم قیمتی معادل 34395 دلار دارد که از یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر بهره می برد. این موتور قادر هست 270 اسب بخار قدرت تولید کند و آن را از طریق جعبه دنده خودکار به چرخ‌هاي جلو منتقل کند.

11. نیسان ماکسیما

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

درست هست که ماکسیما یک سدان هست اما به جرات میتوان گفت که یکی از اسپرت‌ترین خودروهای آماده در این کلاس محسوب می شود. چهره خشن این ماشین, شما را مسحور خود خواهد کرد. این نیسان, در تمام نسخه‌ها به سیستم ترمز اضطراری مجهز هست. همه ي نسخه‌ها از موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر بهره میبرند که قدرت 300 اسب بخاری دارد. این قدرت به وسیله جعبه دنده خودکار به سمت چرخ‌هاي جلو حرکت می کند.

12. سوبارو لگاسی

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

لگاسی سدان سایز متوسط ژاپنی فرآوری سوبارو هست. برای مدل‌هاي لیمیتد و پریمیوم یک پکیج EyeSight عرضه می شود که سیستم ترمز پیشگیری از تصادف, در آن وجود دارد. نسخه پریمیوم آن 25155 دلار قیمت خورده و موتور 2.5 لیتری 4 سیلندری را با خود به همراه دارد که 175 اسب بخار قدرت تولید می کند.

هم‌چنین نسخه لیمیتد دارای دو نسخه هست؛ یکی با همان موتور 2.5 لیتری و 29955 دلار قیمت و دیگری با موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر و 32805 دلار قیمت. این موتور 256 اسب بخار قدرت دارد. همه ي نسخه‌ها از جعبه دنده خودکار بهره میبرند که نیرو را به هر چهار چرخ منتقل میکند.

13. سوبارو اوتبک

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

امثال سوبارو لگاسی, مدل اوتبک هم میتواند در نسخه‌هاي پریمیوم و لیمیتد به سیستم ترمز پیشگیری از تصادف مجهز شده هست. این خصوصیت در پکیج EyeSight موجود هست «گرچه در مدل‌هاي تورینگ به صورت استاندارد عرضه می شود». موتورهای عرضه شده برای اوتبک هم امثال لگاسی هست؛

 به گزارش پارس ناز موتور 2.5 لیتری 175 اسب بخاری و موتور 3.6 لیتری 256 اسب بخاری. قیمت ارزان‌ترین نسخه بهره مند از خصوصیت ترمز اضطراری, 30565 دلار هست.

14. تویوتا آوالون

معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017

آوالون, لوکس‌ترین سدان تولید تویوتا هست و بزرگ‌ترین آنها هم محسوب می شود. سیستم ترمز اضطراری به صورت استاندارد برای تمام نسخه‌هاي این ماشین عرضه میشود. برای سدان تویوتا دو موتور گوناگون قابل گزینه هست. یکی با 2.5 لیتر حجم, 4 سیلندر و 200 اسب بخار قدرت و دیگری با 3.5 لیتر حجم, 6 سیلندر و 268 اسب بخار قدرت. تمامی نسخه‌ها مجهز به جعبه دنده خودکار و دیفرانسیل جلو میباشند. قیمت پایه آوالون 34195 دلار هست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی برترین خودروهای سدان ایمن جهان 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..