تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش تهیه ذرت کره ای با فویل

۵۶۴۷۳۳

۲۷۹  بازدید

این دستور پخت ساده و سریع ذرت ۲۰ دقیقه بیشتر طول نمی کشد و برای طعم دار کردن آن می توانید به دلخواه هر موادی که دوست دارید استفاده کنید.

وب سایت بدونیم: این دستور پخت ساده و سریع ذرت ۲۰ دقیقه بیشتر طول نمی کشد و برای طعم دار کردن آن می توانید به دلخواه هر موادی که دوست دارید استفاده کنید.
مواد مورد نیاز:    ذرت     فویل     کره     نمک     فلفل     مواد روی ذرت به دلخواه: آب لیمو، پنیر پارمزان، سس مایونز و… روش تهیه ذرت کره ای با فویل
مرحله اول

ابتدا فر را روی ۴۰۰ درجه فارنهایت روشن کنید.

روش تهیه ذرت کره ای با فویل

فویل ها را در اندازه های مورد نیاز برش دهید.


روش تهیه ذرت کره ای با فویل مرحله دوم

ابتدا به همه بلال ها نمک و فلفل بزنید و روی هر کدام کمی کره قرار دهید.

روش تهیه ذرت کره ای با فویل مرحله سوم

فویل را دور بلال بپیچید و سر و ته آن را محکم ببندید. سپس آن ها را داخل سینی فر گذاشته و به مدت نیم ساعت داخل فر قرار دهید.

روش تهیه ذرت کره ای با فویل مرحله چهارم

در این مرحله بلال ها را از فر بیرون بیاورید و با دقت فویل ها را باز کنید. هنگام باز کردن فویل مراقب باشید بخار داخل آن دست تان را نسوزاند.

روش تهیه ذرت کره ای با فویل

در نهایت روی آن ها آب لیمو، سس یا پنیر بزنید و میل کنید. البته بدون اضافه کردن این مواد هم خوشمزه است چون کره و نمک و فلفل به اندازه کافی به آن ها طعم داده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش تهیه ذرت کره ای با فویل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..