تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیل های وحشی چهار زن و کودک مسلمان میانماری را کشتند + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سه کودک و یک زن مسلمان روهینگیایی میانمار که در پی خشونت ها به بنگلادش فرار کرده بودند در حادثه ای دلخراش جان خود را از دست دادند.  در این حادثه سه کودک و یک زن روهینگیایی در یکی از جنگل های جنوب بنگلادش زیر دست و پای فیل های وحشی له شدند. گفته می شود در این حادثه چندین پناهجوی دیگر نیز به شدت زخمی شده اند و در وضعیت وخیمی بسر می برند.

فیل های وحشی چهار زن و کودک مسلمان میانماری را کشتند + تصاویر

 بعد از فرار مسلمانان میانماری به بنگلادش، این کشور اقدام به ساخت پناهگاه های برای آنها با استفاده از بامبو نمود. قرار گرفتن این پناهگاه ها در مسیر رفت و آمد فیل ها موجب نگرانی بسیاری شده است. این در حالی است که هفته پیش نیز حادثه ای مشابه  در پی فرار صدها مسلمان میانمار به بنگلادش رخ داده بود.

فیل های وحشی چهار زن و کودک مسلمان میانماری را کشتند + تصاویر

 " عبدل سکور "، یکی از مسلمانان روهینگیایی حاضر در این پناهگاه  در این خصوص گفت : " من و خانواده اش در داخل پناهگاه بودیم که ناگهان صدای فریاد سایر پناهجویان را شنیدیم. آنها فریاد می زدند که فیل ها به پناهگاه نزذیک می شوند. بلافاصله به همراه خانواده ام به داخل جنگل فرار کردیم."

گفتنی است؛ در پی خشونت ها علیه مسلمانان در میانمار طی دو ماه گذشته حدود 530 هزار پناهجو به بنگلادش فرار کرده اند.

انتهای پیام/

حادثه تلخ برای مسلمانان میانمار در جنگل های بنگلادش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیل های وحشی چهار زن و کودک مسلمان میانماری را کشتند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..