تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خداحافظی اپل با سنسور اثرانگشت تا سال 2018

خداحافظی اپل با سنسور اثرانگشت تا سال 2018به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحلیلگران می گویند احتمالا تا سال 2018 میلادی تمامی گوشی های آیفون به قابلیت Face ID مجهز شوند، این ویژگی یکی از قابلیت های بی نظیر در تلفن های اپل خواهد بود و یکی از تفاوت های مهم در آیفون X با آیفون 8 و 8 Plus به شمار می رود.

همچنین طبق گفته تحلیلگران گوشی های اپل که در سال 2018 روانه بازار خواهند شد دیگر سنسور اثر انگشت نخواهند داشت و این به معنای خداحافظی اپل با قابلیت Touch ID خواهد بود، هرچند که از سنسور اثر انگشت برای موقعیت های خاص همچون قفل کردن گوشی و یا پرداخت از طریق Apple Pay استفاده می شد اما به نظر می رسد آیفون در نظر دارد Face ID را جایگزین Touch ID کند.

پیش بینی می شود دوربین TrueDepth نیز یک مزیت رقابتی برای آیفون X نسبت به دیگر گوشی های موجود در بازار باشد زیرا گوشی های اندروید از این مزیت برخوردار نیستند و افزوده شدن فیس آی دی می تواند به فاصله گرفتن آیفون از رقبایش کمک کند.

آیفون X علاوه بر فیس آی دی، با شکلک های متحرک و همچنین فناوری واقعیت افزوده نیز سازگاری دارد و همین امر موجب افزایش خدمات در فیس آی دی شده و امنیت را به دنبال خواهد داشت.

البته باید این نکته به کاربران یادآوری شود که تکنولوژی تشخیص چهره باعث کاهش سرعت در تولید آیفون X می شود اما منابع نزدیک به اپل گفته اند همزمان با عرضه آیفون X در سال آینده قابلیت Face ID نیز به آن افزوده خواهد شد.

 انتهای پیام/

افزوده شدن سنسور تشخیص چهره به آیفون X



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خداحافظی اپل با سنسور اثرانگشت تا سال 2018»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..