تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی جای سگ و گربه عوض می شود + فیلم

وقتی جای سگ و گربه عوض می شود+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنچه تاکنون درباره سگها و گربه ها در ذهن ما شکل گرفته این است که گربه ها از سگ‌ها می ترسند و همیشه از آنها فراری‌اند اما ویدیویی تازه منتشر شده در فضای مجازی به طور کل این دیدگاه را عوض کرد.

در این ویدئو گربه ای را می بینیم که در حال پایین آمدن از پله‌هاست که سگی از پشت به آن نزدیک می شود، ناگهان گربه در اقدامی غیر منتظره ضربه به سر سگ وارد می کند که این حرکت موجب وحشت سگ شده و پا به فرار می گذارد.

گفتنی است حرکت عجیب گربه و واکنش جالب سگ در این ویدیو تاکنون توسط کاربران 170 هزار لایک دریافت کرده و همچنین 100 هزار مرتبه بازنشر شده است.

انتهای پیام/

سگی که از یک گربه حساب می برد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی جای سگ و گربه عوض می شود + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..