تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری زیبا از چشم طبیعت +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛امروزه به دلیل مشغله های بسیار ، افراد سعی دارند که از هر فرصتی استفاده کنند و برای آرامش خود به گوشه‌ای از طبیعت پناه ببرند.

شاید زمانی که اسم طبیعت آورده می شود ، اکثر افراد تصویر مکانی در ذهنشان نقش می بندد که از درختان بسیاری برخوردار باشد و آبی از کنار آن بگذرد. اما با جستجویی در فضای مجازی مشاهده می کنیم که مناظر طبیعی بی نظیری در دنیا وجود دارند که از نظر شکل بصری نیز بسیار شگفت انگیز هستند و هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کنند.

در ادامه تصویر هوایی  باشکوه از یک جنگل قدیمی را مشاهده می کنید که شبیه به چشم است .

 


انتهای پیام/
چشم  طبیعت را اینجا ببینید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری زیبا از چشم طبیعت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..