تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده مدیرعامل توییتر برای بهبود قوانین و ایمنی کاربران از تهدیدات

وعده مدیرعامل توییتر برای بهبود قوانین و ایمنی کاربران از تهدیداتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جک دورسی مدیر عامل توییتر در تعهدی آشکار اعلام کرد که قوانین و ایمنی توییتر را برای پیشگیری از آزار و اذیت و تهدید کاربران به زودی بهبود می‌یابد و شاید هفته آینده زمان تحقق این وعده باشد.

کاربران توییتر در سالهای اخیر شاهد ایجاد مشکلاتی برای کاربران زن بوده اند به گونه ای که پیام های نامناسب و توهین‌آمیز دریافت می‌کردند. هرچند که به این موضوع اعتراض شده بود اما توییتر برای حل این مساله تا کنون واکنش جدی نشان نداده بود.

توییتر وعده های زیادی برای حل این مشکلات داده و گفته با استفاده از ابزار موجود و ابزار دیگری که به این میکروبلاگ اضافه می شود تلاش دارد نارضایتی زنان برای حضور در این فضا را رفع کند.

دورسی می گوید در قوانین جدید نمادهای نفرت، گروه های خشونت آمیز و توییت هایی که خشونت را تحسین می کنند از بین خواهد رفت و این به روز رسانی ها تا چند هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

عده ای از کاربران برای اعلام نارضایتی علیه وضعیت موجود با هشتگ بایکوت توییتر به این موضوع اعتراض کردند و دورسی در واکنش به آنها گفته است سکوت کاربران در توییتر موجب شد تا ما موضعی جدی برای اصلاح وضع موجود داشته باشیم.

حالا باید منتظر ماند و دید علی رغم وعده های محقق نشده در سالهای گذشته، این بار وعده دورسی به سرانجام خواهید رسید یا خیر.

انتهای پیام/

نارضایتی کاربران توییتر مدیر عامل را مجبور به اصلاح قوانین کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده مدیرعامل توییتر برای بهبود قوانین و ایمنی کاربران از تهدیدات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..