تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده وزیر ارتباطات محقق شد/ ساماندهی پیامک‌های مزاحم

وعده وزیر ارتباطات محقق شد/ ساماندهی پیامک‌های مزاحمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی در خصوص ساماندهی پیامک‌های مزاحم گفت: قول داده بودم برای مقابله با  پیامکهای تبلیغاتی مزاحم، سامانه ای راه اندازی کنیم؛ امروز در حاشیه  افتتاح نمایشگاه تله کام 2017 ، این سامانه آغاز به کار کرد.

وی افزود: برای توقف این نوع مزاحمت از مشترکانی که پیامک مزاحم دریافت می کنند خواسته ایم که شماره ارسال کننده پیامک مزاحم را به صورت رایگان، به سامانه 195 پیامک کنند.

 وزیر ارتباطات تصریح کرد: این سر شماره  سه رقمی در هر سه اپراتور کشور فعال است، بعد از ارسال، گزارش لازم به فرستنده منعکس و شماره هایی که پس از بررسی مزاحم تشخیص داده شده‌اند، مسدود می شوند؛  همچنین مدت زمان دریافت گزارش تا انسداد احتمالی سریع در نظر گرفته  شده است.

انتهای پیام/

شماره پیامک های مزاحم را به 195 بفرستید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده وزیر ارتباطات محقق شد/ ساماندهی پیامک‌های مزاحم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..