تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کریم باقری در سوگ نوجوان طرفدار پرسپولیس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی" نام پسر نوجوان 13 ساله‌ای که به بیماری قلبی مبتلا بود و سه بار عمل قلب باز انجام داد. او به شدت به تیم پرسپولیس علاقه‌مند بود و از طرفداران پرو پا قرص این تیم  به حساب می آمد.

اخیرا " محسن مسلمان" هابک پرسپولیس و همچنین" کریم باقری "مربی سرخ پوش ها ،  قبل از بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس، با مهدی دیدار داشتند و عکسی‌هایی با او  انداختند  که در فضای مجازی و صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشرکردند؛ پس از انتشار  از مردم برای سلامتی مهدی درخواست دعا داشتند.

کریم باقری مربی سرخ پوش‌ها در آخرین پست اینستاگرامی خود از درگذشت این نوجوان 13 ساله خبر داد.
باقری نوشت:
"آقا مهدي که پیش از بازی با استقلال خوزستان با آقا كريم و بازيكنان پرسپوليس دیدار کرده ،بود به رحمت خدا رفت.
روحش شاد."

انتهای پیام/
نوجوان طرفدار پرسپولیس از دنیا رفت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کریم باقری در سوگ نوجوان طرفدار پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..