تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از ۷۸۰۰۰ بازی رایانه‌ای غیر مجاز از دو تولیدکننده بزرگ

از دو عامل اصلی تولید و توزیع بازی‌های غیر مجاز در کشور؛

از دو عامل اصلی تولید و توزیع بازی‌های غیر مجاز در کشور؛به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از انبار دو کارخانه بزرگ تولیدکننده بازی‌‌های رایانه‌ای بیش از ۷۸۰۰۰ بازی غیر مجاز کشف و به مراجع قضایی تحویل شد.

 این دو کارخانه از عوامل اصلی تولید و توزیع بازی‌های غیر مجاز در سطح کشور بوده‌اند که محل فعالیت یکی از آن‌ها واقع در استان سمنان است.

خسرو کردمیهن رییس ستاد مبازره با بازی‌های غیر مجاز اعلام کرد: از یک انبار ۳۰۸۰۰ عنوان بازی و از دیگری ۴۸۰۰۰ بازی کشف، ضبط و تحویل مراجع قضایی شد و در حال حاضر نیز پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدت زمان زیادی صرف بازرسی این دو مجموعه شد تا در نهایت محل فعالیت‌های غیرمجاز آن‌ها مشخص گردید و چنین بازرسی‌هایی با شدت بیش‌تری بر روی دیگر تولیدکنندگان نیز ادامه خواهد یافت.

منبع: بنیاد ملی بازی های رایانه ای

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از ۷۸۰۰۰ بازی رایانه‌ای غیر مجاز از دو تولیدکننده بزرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..