تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاوه رضایی جایزه بهترین بازیکن ماه سپتامبر باشگاه شارلوا را دریافت کرد

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال که خرداد ماه سال جاری با تیم باشگاهی شارلوا بلژیکقرار داد بست، با درخشش خود در این تیم، افتخارآفرینی دیگری برای ایران به ارمغان آورد.

رضایی در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد که به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر باشگاه شارلوا انتخاب شده است.

رضایی نوشت:
"حامیان گرامی، با تشکر از شما برای انتخاب من به عنوان بازیکن مورد علاقه خود در ماه ستامپر باشگاه شارلوا.
شما باورنکردنی بودید و از حمایت شما قدردانی می کنم .اجازه می خواهم  تلاشم کنم تا خودرا فراتر از این پیش ببرم و بهترین کارهارا برای باشگاه انجام دهم.

امیدوارم فصلی عالی و پر از موفقیتی را در کنار هم داشته باشیم .شما به عنوان شگفت انگیز ترین طرفداران جهان شناخته شده اید و این باعث تعهد بیشتر من در این فصل می شود.بنا براین سعی می کنم تا بهترین ها را برای موفقیت باشگاه در طول فصل انجام می دهم.با بهترین آرزوها."


انتهای پیام/
تشکر کاوه رضایی از هوادارانش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاوه رضایی جایزه بهترین بازیکن ماه سپتامبر باشگاه شارلوا را دریافت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..