تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه پیام کوتاهِ کوتاه برای جشنواره فیلم کوتاه تهران

سه پیام کوتاهِ کوتاه برای جشنواره فیلم کوتاهبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسب برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، وزیر فرهنگ و ارشاد، معاون وزیر و دبیر جشنواره سی‌وچهارم در حرکتی جدید و متناسب با ماهیت فیلم کوتاه، پیام‌هایی کوتاه منتشر کردند.

متن پیام‌های سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی حیدریان معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سیدصادق موسوی دبیر سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
«فیلم کوتاه، رباعی شعر انسانی‌ است.»

محمدمهدی حیدریان، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی:
«صنعت تصویر آینده، از آنِ فیلم کوتاه است.»

سیدصادق موسوی، دبیر سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تهران:
«به یادماندنی‌ترین خاطرات، کوتاه‌ترین آن‌هاست.»

خاطرنشان می‌شود؛ سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۳۰ مهرماه سال‌جاری برابر با ۱۷ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۱۷ به دبیری سیدصادق موسوی در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه پیام کوتاهِ کوتاه برای جشنواره فیلم کوتاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..