تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز اکسیژن درمانی اکسی مد

۶۱۴۲۹۹

۳۹۳  بازدید

جدیدترین روش درمانی روز دنیا برای بسیاری از بیماری‌ها با اکسیژن درمانی

مرکز اکسیژن درمانی اکسی مد به مدیریت دکتر علی تارات متخصص طب هایپرباریک از انگلستان در تاریخ بهمن ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید.

این مرکز با استفاده از آخرین متدهای ترکیبی اکسیژن درمانی پر فشار و انواع ازون درمانی در حال خدمت رسانی می‌باشد.

حوزه‌های درمانی اکسی مد شامل:

ازون تراپی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها زیبایی و جوانسازی لاغری، فیتنس سلامتی و درمان ایمن با اکسیژن درمانی با ورزش می باشد.
مرکز اکسیژن درمانی اکسی مد 

بیماری‌های بسیاری توسط ازون تراپی درمان و مهار خواهند شد، از جمله آرتروز زانو، آنفولانزا و گلو درد چرکی، ویروس هرپس، ترمیم زخم‌های ناشی از جراحی‌های عمیق، پسوریازیس، عوارض ناشی از سکته‌های قلبی و مغزی، عوارض شیمی درمانی و مجروحان شیمیایی

خواص طبی این گاز عبارتند از:

اوزون ناپایدار است و در زمان تبدیل اکسیژن انرژی خود را در میتوکندری سلول آزاد می‌کند و باعث افزایش ATP میگردد. اوزون باعث تغییر در بیان ژن‌های سلولی می‌شود. اوزون بهترین ضد عفونی کننده شناخته شده است. این گاز باعث تخریب دیواره‌ی سلولی میکروب ها، قارچ هاو ویروس‌ها می‌گردد. گاز ازون توانایی رنگبری و سفیدکنندگی دارد و، چون اکسیژن رسانی بسیار بالایی دارد امروزه در صنایع آرایشی بهداشتی به عنوان ضدعفونی کننده ویک ماده ضد پیری تلقی می‌گردد. مرکز اکسیژن درمانی اکسی مدمرکز اکسیژن درمانی اکسی مد

اکسی مد در بخش زیبایی و جوانسازی، پکیج زیبایی هایفوپلاس و پلاسما ازون را به عنوان جدیدترین روش زیبایی و جوانسازی روز دنیا توصیه می‌کند. پلاسما ازون در رفع تمامی عوارض پوستی موثر است و خدمات دیگری از جمله میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و پاکسازی صورت نیز انجام می‌شود.

روش پلاسما ازون درمانی پیشرفته‌ترین روش اکسیژن رسانی و تحریک بیولوژیک سلول‌های زایای پوست است. در این روش این دستگاه بوسیله تولید ازون سرد از اکسیژن محیط و اکسیژن محلول در بدن باعث افزایش اکسیژن درمانی به منطقه در حال درمان می‌شود.

اکسیژن محلول در پلاسما و مایعات میان بافتی و مویرگ های سطحی تحت تاثیر انرژی القاشده از پروپ شیشه‌ای دستگاه بطور موقت باعث تبدیل اکسیژن به ازون شده و نفوذ پذیری سلول‌ها را به اکسیژن فعال افزایش میدهد. این موضوع باعث ترمیم سریع سلول های پوستی و در نتیجه اثرات ضد پیری می‌گردد.

مرکز اکسیژن درمانی اکسی مد  بخش مهمی از اکسی مد اکسیژن درمانی با ورزش است که برای پیشگیری و درمان بیماری‌های ریوی، جلوگیری از بروز سکته‌های مغزی و قلبی، درمان چاقی، درمان سندرم خستگی مزمن و درمان صدمات ورزشی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

منافع طبی اکسیژن درمانی با ورزش:

افزایش اکسیژن رسانی به تمام بافت ها و سهولت در تولید ATP به عنوان انرژی حیاتی بدن افزایش متابولیسم بدن به اندازه ۴۰ % وسوزاندن چربیهای دور شکم افزایش ذخایر اکسیژن بدن در ماهیچه‌ها و مایعات بدن که باعث افزایش تحمل ورزشی می شود کاهش وزن بدن از طریق مصرف کردن چربی‌های درون سلولی بخصوص در کبد چرب افزایش خون رسانی به مغز و کاهش تولید اسید لاکتیک افزایش توانایی‌های سیستم دفاعی برای سرکوب ویروس‌ها تسریع در روند بهبود صدمات ورزشی ورزش با اکسیژن باعث محدود شدن فعالیت ژن های پیری میگردد، لذا امروزه ازاین روش به عنوان بهترین روش ضد پیری و تناسب اندام استفاده می شود. مرکز اکسیژن درمانی اکسی مد 

لطفا برای اطلاعات بیشتر به صفحات مجازی اکسی مد مراجعه کنید.

 مرکز اکسیژن درمانی اکسی مدمرکز اکسیژن درمانی اکسی مد  مرکز اکسیژن درمانی اکسی مدمرکز اکسیژن درمانی اکسی مد  
لطفا برای اطلاعات بیشتر فرم تماس را پر کنید. مرکز اکسیژن درمانی اکسی مد 

مرکز اکسیژن درمانی اکسی مد

 با مدیریت دکتر علی تارات متخصص طب هایپرباریک از انگلستان

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

مرکز اکسیژن درمانی اکسی مدمرکز اکسیژن درمانی اکسی مدمرکز اکسیژن درمانی اکسی مد

 

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، کوچه آرامش، پلاک ،۲۴ واحد ۸، طبقه چهارم (مرکز اکسیژن درمانی اکسی مد)

مرکز اکسیژن درمانی اکسی مد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز اکسیژن درمانی اکسی مد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..