تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفریح خطرناک و سمی پسربچه 3 ساله + فیلم

ماربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پسر بچه 3 ساله ویتنامی در کمال تعجب و ناباوری همبازی یک مار خطرناک 20 متری شد. 

در یکی از روستاهای ویتنام، پسربچه‌ای سه ساله بدون آنکه متوجه باشد چه خطر بزرگی تهدیدش می‌کند، همبازی یک مار خطرناک طویل شد. برخی گفته‌اند این صحنه نمی‌تواند واقعی باشد اما هیجان چهره و نگاه این پسربچه این ادعا را رد می‌کند. 

همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده می‌شود، یک زن و مرد که به نظر می‌رسد مالدین این کودک باشند، سعی دارند این مار خطرناک را از محل زندگی‌شان دور کنند و این صحنه‌ها صحت و حقیقت این ماجرا را بیشتر نشان می‌دهد. 

انتهای پیام/

مار 6 متری همبازی پسر3 ساله



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفریح خطرناک و سمی پسربچه 3 ساله + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..