تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس: طراحی خانه‌ای با استفاده از کانتینرهای حمل بار

۶۱۳۴۹۰

۳۳۲  بازدید

زندگی در یک کانتینر حمل بار در وسط بیابان به نظر ایده جالبی نمی‌رسد، اما وقتی این ساختمان خیره کننده را می‌بینید که توسط طراح لندنی جیمز ویتاکر طراحی شده نظرتان عوض می‌شود.

برترین ها: زندگی در یک کانتینر حمل بار در وسط بیابان به نظر ایده جالبی نمی‌رسد، اما وقتی این ساختمان خیره کننده را می‌بینید که توسط طراح لندنی جیمز ویتاکر طراحی شده نظرتان عوض می‌شود. این خانه ۲۰۰ متری که شامل آشپزخانه، فضای زندگی و سه اتاق خواب می‌شود از چندین کانتینر حمل بار تشکیل شده که در جهت‌های مختلف به هم چسبیده اند و به شکل گلی در آمده اند که در بیابان شکوفا شده است. این ساختمان برای یک تولیدکننده فیلم طراحی شده که به پروژه‌های خلاقانه علاقه داد و همان طور که می‌بینید از این خلاقانه‌تر نمی‌شود. این خانه در زمین ۹۰ آکری مشتری در کالیفرنیا ساخته خواهد شد و ساخت و ساز آن سال آینده به پایان خواهد رسید. انرژی آن از پانل‌های خورشیدی سقف گاراژ تامین می‌شود و دید خیره کننده‌ای به منظره اطراف از پنجره‌های فراوان و عرشه چوبی بزرگی که دارد ارائه می‌دهد. هنوز هم فکر می‌کنید زندگی در یک کانتینر حمل بار در بیابان جالب نیست؟

طراحی خانه‌ای باورنکردنی بااستفاده از کانتینرهای حمل بار  طراحی خانه‌ای باورنکردنی بااستفاده از کانتینرهای حمل بار  طراحی خانه‌ای باورنکردنی بااستفاده از کانتینرهای حمل بار  طراحی خانه‌ای باورنکردنی بااستفاده از کانتینرهای حمل بار  طراحی خانه‌ای باورنکردنی بااستفاده از کانتینرهای حمل بار  طراحی خانه‌ای باورنکردنی بااستفاده از کانتینرهای حمل بار  طراحی خانه‌ای باورنکردنی بااستفاده از کانتینرهای حمل بار  طراحی خانه‌ای باورنکردنی بااستفاده از کانتینرهای حمل بار  طراحی خانه‌ای باورنکردنی بااستفاده از کانتینرهای حمل بار  طراحی خانه‌ای باورنکردنی بااستفاده از کانتینرهای حمل بار 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس: طراحی خانه‌ای با استفاده از کانتینرهای حمل بار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..