تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طبخ حیوانات زنده با روغن داغ + فیلم

غذایی که هنگام طبخ مخلفات اطراف خودش را بلعید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در چانگشای چین یک آشپز تصمیم به پخت یک خرچنگ گرفت و از آنجا که اغلب موجودات دریایی به صورت تازه و زنده در این کشور طبخ می شوند، این آشپز خرچنگ را زنده درون ماهیتابه‌ای گذاشت که مقداری روغن و پیازهای حلقه شده نیز وجود داشت.

خرچنگ که ظاهرا اصلا حرارت ماهیتابه را حس نمی کرد شروع کرد به خوردن پیازهایی که برای طعم دادن به خودش در ظرف قرار گرفته بود.

گفتنی است؛ چندی پیش نیز ویدیویی از یک خرچنگ در حال طبخ منتشر شده بود که هنگام پخت از درون ماهیتابه بیرون پرید و گاز را خاموش کرد. این فیلم نیز در  انتهای خبر قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام/

غذایی که هنگام طبخ مخلفات اطراف خود را بلعید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طبخ حیوانات زنده با روغن داغ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..