تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف

۶۱۵۴۱۱

۳۲۳  بازدید

هنرمندی بلغارستانی به نام نونا آتاناسووا به دلیل علاقه بسیار زیادی که به طبیعت دارد ، در جدیدترین پروژه هنری خود به ساخت مجسمه سیمی حیوانات با مفتول های بی مصرف پرداخته و با انتشار تصاویری از آن ها در شبکه های اجتماعی نظر علاقه مندان زیادی را به این سبک از مجسمه ساز ی جلب کرده است.

وبسایت بدونیم - طاهره تکش: هنرمندی بلغارستانی به نام نونا آتاناسووا به دلیل علاقه بسیار زیادی که به طبیعت دارد ، در جدیدترین پروژه هنری خود به ساخت مجسمه سیمی حیوانات با مفتول های بی مصرف پرداخته و با انتشار تصاویری از آن ها در شبکه های اجتماعی نظر علاقه مندان زیادی را به این سبک از مجسمه ساز ی جلب کرده است.

 این هنرمند در مورد آثار خود می گوید : من همیشه مسحور طبیعت بوده ام و هنگام کار کردن با موادی همانند کاغذ و فلز، بدون بیان هیچ کلمه ای با خودم با صدای بلند حرف می زنم. ساخت هر کدام از این مجسمه ها به ساعت ها زمان نیاز دارد و من با اشتیاق و علاقه فراوان به تولید مجسمه های شخصیت های افسانه های یونانی ادامه می دهم.

در ادامه با هم تصاویری دیدنی از مجسمه سیمی حیوانات ، ساخته شده توسط نونا آتاناسووا هنرمند بلغارستانی را تماشا می کنیم.

مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف  مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجسمه سیمی حیوانات با مفتول‌های بی مصرف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..