تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه چیزکیک هویج

۵۸۵۱۵۶

۱۴۷  بازدید

چیزکیک، دسر خوشمزه و محبوبی است که انواع مختلفی دارد. در این مطلب با طرز تهیه چیزکیک هویج آشنا میشویم.

مجله سرآشپز: چیزکیک، دسر خوشمزه و محبوبی است که انواع مختلفی دارد. در این مطلب با طرز تهیه چیزکیک هویج آشنا میشویم.

مواد مورد نیاز


پودر بیسکوییت: 2 پیمانه شکر: 1 پیمانه + یک چهارم پیمانه هویج (پوره شده): یک و یک سوم پیمانه کره (ذوب شده): یک سوم پیمانه پنیر خامه ای: 720 گرم شکر قهوه ای: 2 ق س تخم مرغ: 3 عدد خامه فرم گرفته: یک چهارم پیمانه آرد ذرت: 2 ق س ماست خامه ای: 1 ق س وانیل: 1 ق س آب لیموترش: 2 ق س پودر دارچین: یک دوم ق چ  چیزکیک هویج


روش پخت


1.    پودر بیسکوییت و کره را داخل کاسه ای مخلوط کنید. بعد آن را به قطر 5 سانتی متر کف یک قالب کمربندی به قطر 23 سانتی متری که با کاغذ روغنی پوشیده شده، بریزید و با پشت قاشقی پرس کنید.


2.    قالب را در طبقه وسط فر از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده، حدود 8 دقیقه قرار دهید. سپس آن را از فر خارج کنید و کنار بگذارید تا خنک شود.


3.    در ظرفی دیگر پنیر خامه ای، شکر قهوه ای و 1 پیمانه شکر را با همزن برقی بزنید تا یکدست شود. بعد تخم مرغ را به آن بیفزایید و با سرعت پایین همزن هم بزنید تا مواد با هم مخلوط شود. سپس خامه، آرد ذرت، ماست خامه ای، وانیل، 1 قاشق چایخوری آب لیموترش و پودر دارچین را به آن اضافه و مخلوط کنید.


4.    هویج را با یک چهارم پیمانه شکر و مقداری آب بپزید و بقیه آب لیموترش به آن بیفزایید تا طعم بهتری داشته باشد. سپس آن را در دستگاه غذاساز بریزید تا پوره شود. بعد به مواد پنیری بیفزایید و کاملا هم بزنید تا یکدست شود.


5.    مایه آماده شده را روی بیسکوییت داخل قالب بریزید. یک مربع بزرگ از ورق آلومینیومی ضخیم بردارید و دور قالب چیزکیک بکشید. بعد قالب را در یک قالب بزرگ تر که داخل آن به ارتفاع 2.5 سانتی متر آب ریخته شده، به مدت 60 دقیقه بگذاید. سپس قالب را در طبقه وسط فر از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده، به مدت 30 دقیقه قرار دهید تا بپزد.


6.   به کمک یک چاقو دور چیزکیک را آزاد کنید و یک ساعت دیگر زمان دهید تا خنک شود. سپس آن را حدود 12 ساعت در یخچال قرار دهید، بعد از قالب خارج و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه چیزکیک هویج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..