تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دختری با جوراب قرمز» به جشنواره کن می‌رود

حضورخداداد جلالی کارگردان سینما در خصوص جدیدترین حضور بین‌المللی «بچه‌ای با جوارب قرمز» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این اثر در بخش مدیترانه‌ای جشنواره کن حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: «بچه‌ای با جوراب قرمز» در چهار بخش بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای سمانه نصری، بهترین موسیقی ستار اوروی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای محسن عزیزی پذیرفته شده است.

جلالی ادامه داد: من به اتفاق عواملی از فیلم که برای حضور در این جشنواره پذیرفته شدند، نهم آذر به فرانسه سفر خواهیم کرد.

گفتنی است؛ در این فیلم سمانه نصری، پانته‌آ بهرام، امین زندگانی، افشین سنگ چاپ، علیرضا کمالی‌نژاد، محمد توکلی، محسن عزیزی، گل احمد حسن زاده و امیر‌یل ارجمند نقش آفرینی کرد‌ه‌اند.

«بچه ای با جوراب قرمز» روایتی تکان دهنده از وقایع سال‌‌های اخیر افغانستان است.

انتهای پیام/

خداداد جلالی از بچه‌های افغانستان می‌گوید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دختری با جوراب قرمز» به جشنواره کن می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..