تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردی که زندگیش را وقف نجات پرندگان کرده

۶۱۵۲۸۹

۴۹  بازدید

او کلکسیونری نیست که از محروم کردن پرندگان عجیب از آزادیشان لذت ببرد، بلکه یک مرد مهربان است که حیوانات در معرض خطر، آسیب دیده و ر‌ها شده را از دنیای بیرون نجات می‌دهد.

برترین ها: دکتر سوامیجی اخیرا به عنوان کسی که از بیشترین گونه پرنده زیر یک سقف نگهداری می‌کند در گینس ثبت شده است. او کلکسیونری نیست که از محروم کردن پرندگان عجیب از آزادیشان لذت ببرد، بلکه یک مرد مهربان است که حیوانات در معرض خطر، آسیب دیده و ر‌ها شده را از دنیای بیرون نجات می‌دهد و در حیاط خویش به آن‌ها پناه می‌دهد.
 
این مرد هندی از زمانی که به یاد می‌آورد عاشق پرندگان بوده است. او که در جنگل بزرگ شده بیشتر زمان خود را صرف تماشای گونه‌های مختلف پرندگان در میان درختان بیرون خانه اش می‌کرده است. اما در سال ۲۰۱۱ بود که هدفش در زندگی را پیدا کرد، اینکه تا حد ممکن پرندگان رهاشده و درمعرض خطر را نجات دهد و حیاطی در جنگل‌های میسورو برای نگهداری از آن‌ها بسازد. او شش سال پیش به آبشار آنجل در ونزوئلا رفته بود که سر خورد و ۳۰ متر سقوط کرد و هوشیاری خود را از دست داد. وقتی به هوش آمد صد‌ها پرنده آمازونی زیبا او را احاطه کرده بودند و آنجا بود که تصمیم گرفت یک مرکز توانبخشی برای پرندگان مجروح و در معرض خطر بسازد.
 
سوامیجی به محض بازگشت به هندوستان به فکر ایجاد یک حیاط افتاد که با یک دامپزشکی، مرکز توانبخشی و ده‌ها اتاق انفرادی برای پرنده‌ها همراه باشد. او این مرکز را در سال ۲۰۱۲ افتتاح کرد که به یک مکان جذاب برای پرنده شناسان و پرنده دوستان تبدیل شد. امروزه او بیش از ۱۵۰۰ پرنده از ۴۶۸ گونه از سراسر جهان دارد. دکتر و کارمندانش که بیش از ۵۰ نفر هستند بیشتر زمان خود را وقف پرندگان، غذا دادن به آنها، درمان زخم‌ها و حتی آموزش تعامل بهتر با انسان‌ها کرده اند.

مردی که زندگیش را وقف نجات پرندگان کرده  مردی که زندگیش را وقف نجات پرندگان کرده  مردی که زندگیش را وقف نجات پرندگان کرده  مردی که زندگیش را وقف نجات پرندگان کرده  مردی که زندگیش را وقف نجات پرندگان کرده 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردی که زندگیش را وقف نجات پرندگان کرده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..