تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر جنسیت جنجالی این مادر و پسر (عکس)

تغییر جنسیت جنجالی این مادر و پسر (عکس)

 

به گزارش ایران ناز در یک اقدام جالب ، یک مادر و پسر تبدیل به پدر و دختر شدند ! این تغییر جنسیت خانوادگی حالا سوژه کاربران فضای مجازی شده است ! به گزارش ایران ناز ماجرا ازین قرار است که یک مادر و پسر تصمیم گرفتند هر دو تغییر جنسیت دهند!

 

این مادر و پسر پس از تغییر جنسیت خود حالا پدر و دختر هستند! در واقع باید گفت اریک و کوری میسون اولین پدر و دختری هستند که در گذشته مادر و پسر بودند!

 

تغییر جنسیت جنجالی این مادر و پسر (عکس)

 

کوری ۱۵ ساله در ۱۱ سالگی فهمید که ترجیح می دهد تغییر جنسیت دهد، و ۳ سال بعد مادرش (پدر الان!) تصمیم گرفت مرد شود!

 

کوری میسون دختر ۱۵ ساله آمریکایی یک پسر متولد شد، اما در سن یازده سالگی تصمیم گرفت که جنسیت خود را تغییر دهد.

 

پس از گذشت سه سال مادر وی نیز اعتراف کرد که تمام عمر خود را در جسم دیگری گذرانده است، آنها به اولین خانواده ای درجهان تبدیل شدند که جنسیت خود را تغییر داده اند

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر جنسیت جنجالی این مادر و پسر (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..