تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهران دچار یک بی برنامگی در حوزه شهر سازی است

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در آیین گشایش دانشکده هنر و معماری دانشگاه خوارزمی با اشاره به پیشینه این دانشگاه در آموزش هنر گفت: عکاسی و تئاتر برای اولین بار در دانشگاه دارالفنون همین دانشگاه خوارزمی جایگاه ویژه پیدا کرد.

وی با اشاره به ساختار زندگی مردم ایران در گذشته و آمیختگی آن با هنر ادامه داد:متاسفانه امروز زندگی مردم از  هنر شهرسازی و معماری دورشده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد:در سال های گذشته اسناد مختلفی در مورد شهر سازی و معماری ایجاد شد اما هیچ کدام از آن ها امروزه موجب تحول در ساختار معماری نشده و حتی این حوزه را دچار آشفتگی کرده است که به مدیریت نادرست برمی گردد.

مسجد جامعی تصریح کرد: در حال حاضر در تهران نقشه کشی نداریم هم چنین تناسبی در فضاهای شهری وجود ندارد در حالیکه در گذشته این تناسب ها به دقت رعایت شده است.

وی گفت: در حال حاضر در شرایطی هستیم که بهترین فضاهای شهری در اختیار بانک ها، فست فودها و معاملات مسکن است و این به دلیل بی برنامگی شهری و سو مدیریتی است .

مسجد جامعی تاکید کرد:در تهران با وجود اینکه بیشترین مراکز و دانشکده های معماری وجود دارد آشفته ترین وضع معماری شهری را داریم.

انتهای پیام/

تهران با بیشترین دانشکده معماری نابسمان ترین وضع را دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهران دچار یک بی برنامگی در حوزه شهر سازی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..