تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه بدون هنر در رسالتش ناتوان است

دانشگاه بدون هنر در رسالتش ناتوان استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جعفر کیوانی سرپرست دانشکده هنر و معماری دانشگاه خوارزمی در آیین گشایش دانشکده هنر و معماری دانشگاه خوارزمی گفت: با وجود اینکه رشته من عمران است اما به دلیل ضرورت در حال حاضر سرپرستی این دانشکده به اینجانب سپرده شده است و به زودی فرد دیگری از اعضای هیئت علمی دانشگاه خوارزمی به سمت ریاست دانشکده هنر منصوب خواهد شد.

وی با اشاره به اثرات معنا بخشی، تلطیف کنندگی و امید افزایی هنر ادامه داد: هنر می‌تواند پاسخگوی مناسبی به نیازهای بشری باشد.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: امروزه پیوند عمیقی میان علم و هنر وجود دارد و نباید تصور کرد آثار هنری تنها جنبه مصرفی دارند؛ در آیات و احادیث زیادی به هنر اشاره شده است و در فرهنگ اسلامی هنر با محیط زندگی و طبیعت ارتباط نزدیک و تنگانگی دارد.

کیوانی به ضرورت‌های ایجاد دانشکده هنر در دانشگاه خوارزمی اشاره کرد و افزود: پیوند علم و هنر، نقش بی بدیل هنر در رشد خلاقیت و تکنیک های نو، توسعه پایدار و همه جانبه در دانشگاه ها مستلزم توجه به هنر و برقراری ارتباط انسان و طبیعت است.

وی یادآورشد :دانشگاه جامع بدون دانشکده هنر در ایفای کامل رسالت خود ناتوان است و به همین دلیل باید دانشکده هنر و معماری دانشگاه خوارزمی به کمک اعضای هیئت علمی و ریاست  ایجاد شود.

انتهای پیام/

ضرورت وجود دانشکده هنر در دانشگاه‌های کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه بدون هنر در رسالتش ناتوان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..