تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

فردا زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه‌هاحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه ظرفیت‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت‌های برخی از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالی از روز شنبه 22 مهر ماه 96 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است اظهار کرد: بر اساس برنامه متقاضیان می‌توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه‌های این سازمان در صورت واجد شرایط بودن از فردا 24 مهر ماه 96 لغایت روز پنجشنبه 27 مهر ماه 96 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام کنند.

توکلی تاکید کرد: بر اساس ضوابط کلیه داو‌طلبانی که در جلسه آزمون حاضر بودند با توجه به شرایط مندرج در انتخاب رشته‌های تحصیلی حداقل 20 کد‌رشته محل را انتخاب و تا پایان روز پنجشنبه 27 مهر ماه از طریق سایت نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: آن دسته از داو‌طلبانی که قبلا در کد رشته محل‌های تحصیلی دارای شرایط خاص و یا بورسیه پذیرفته شده‌اند در این مرحله حق انتخاب رشته ندارند.

انتهای پیام/

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها از فردا آغاز می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..