تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطوط قرمزی که باید در تولید و انتشار محتوای دیجیتال رعایت کنید

خطوط قرمزی که باید در تولید و انتشار محتوای دیجیتال رعایت کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حالا که ضریب نفوذ اینترنت و شبکه های اجتماعی در بین مردم به خصوص جوانان بسیار بالا رفته و آمارها گویای رشد این نفود را هر ساله نسبت به سال گذشته هستند بهتر است برای استفاده صحیح و در امان ماندن از تبعات منفی محتوایی که در این شبکه های منتشر می‌شود خود را به سواد فضای مجازی و شناخت باید ها و نبایدها و به عبارتی دیگر خطوط قرمز مجهر کنیم.

افراد برای انجام هر عملی ابتدا با اصول آن آشنا می‌شوند و سپس خود را ملزم به رعایت آن می کنند. همانطور که گفته شد با افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی، انتشار و تولید محتوا در این فضا نیز پیرو خطوط قرمزی هستند که کاربران باید آن را بشناسند و رعایت کنند.

البته این الزامات با توجه به آداب و فرهنگ هر کشور متفاوت است اما آنچه در کشور ما باید رعایت شود متشکل از 16 اصل کلیدی شامل عدم اهانت به دین و مقدسات، تخریب هویت ملی، ترویج مادی گرایی و ناهنجاری های اجتماعی، اخلال در وحدت ملی، نشر اکاذیب و .... است.

اینفوگرافی زیر خطوط قرمز برای تولید و انتشار محتوای دیجیتال در ایران را نشان می دهد.

خطوط قرمزی که باید در تولید و انتشار محتوای دیجیتال رعایت کنید

انتهای پیام/

بایدها و نبایدهای انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطوط قرمزی که باید در تولید و انتشار محتوای دیجیتال رعایت کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..