تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 انتقام دردناک زن سعودی از همسر خیانت‌کارش/ قتلی که از چشمان تیزبین زندانبان، مخفی ماند/ سورپرایز جالب شرکت هواپیمایی مشهور برای خلبان خردسال

پربازدیدهابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

توصیف مقتدرانه سید حسن نصرالله از حاج قاسم سلیمانی + فیلم

سردار سپاه قدس، حاج قاسم سلیمانی، تنها در قلب ایرانیان جا ندارد، لبنانی‌ها هم به او می‌نازند.

 ادامه طوفان توییتری کاربران علیه ترامپ/نوبت به #عشق_به_سپاه رسید

کاربران فضای مجازی روز گذشته با هشتگ‌های واحد پست‌هایی علیه لفاظی‌های ترامپ در خصوص ایران به اشتراک گذاشتند و امروز عشق به سپاه حرف اول را می‌زند.

سلفی که با مرگ همراه شد + تصاویر

مرد میانسال انگلیسی به همراه همسرش در یکی از معابد قدیمی هندوستان مشغول گرفتن سلفی بود که جان خود را از دست داد.

 انتقام دردناک زن سعودی از همسر خیانت‌کارش + فیلم

زن جوانی وقتی متوجه شد همسرش با زن دیگری در ارتباط است و قصد ازدواج با او را دارد وی را با روغن داغ سوزاند.

 اقدام عجیب مجری العربیه در پخش زنده + فیلم

مجری زن العربیه که گمان می کرد فقط صدای او پخش می شود و بینندگان او را برای چند لحظه نمی بینند حرکات جالبی از خود نشان داد.

 اینستاگرام چگونه آغاز به کار کرد؟ + اینفوگرافیک

اینستاگرام زمانی که کوین سیستروم و مایک کرایگر روی پروژه چندمنظوره اچ‌تی‌ام‌ال۵ که Burbn نام داشت و در واقع مربوط به عکاسی با موبایل بود، در سان فرانسیسکو توسعه یافت.

 قتلی که از چشم تیزبین زندانبان، مخفی ماند + فیلم

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته داخل زندان تهیه شده است نشان می دهد قاتل هم زندانی کشته شده خود را به طرز ماهرانه ای مخفی کرده است.

فرزندان خمینی جز خدا از هیچ احدی نمی‌هراسند

زهرا کاوه دختر سردار شهید محمود کاوه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به سخنان دونالد ترامپ علیه ایران واکنش نشان داد.

 سورپرایز جالب شرکت هواپیمایی مشهور برای خلبان خردسال + فیلم

با پسری خردسال که خلبان‌ها از استعداد و اطلاعات وی در زمینه پرواز و سیستم فنی هواپیما‌ها مات و مبهوت مانده اند، آشنا شوید.

 پرواز بر فراز برج خلیفه دبی از نگاه یک عقاب + فیلم

انسان از دیرباز آرزوی پرواز را در سر می پروراند تا اینکه سرانجام هواپیما اختراع شد و رویای او تحقق یافت.

انتهای  پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « انتقام دردناک زن سعودی از همسر خیانت‌کارش/ قتلی که از چشمان تیزبین زندانبان، مخفی ماند/ سورپرایز جالب شرکت هواپیمایی مشهور برای خلبان خردسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..