تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خنده ناگهانی پوتین در یک جلسه رسمی + فیلم

علت قهقهه زدن پوتین وسط یک جلسه رسمی چه بود؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در خلال جلسه ای رسمی که پوتین رئیس جمهور روسیه در آن حضور داشت، الکساندر تکاچوف وزیر کشاورزی روسیه مشغول صحبت کردن درباره صادرات گوشت خوک از طریق آلمان به برخی کشورها بود که در میان اسامی، نام اندونزی را نیز بر زبان آورد.

پوتین که با تمرکز کامل در حال گوش کردن به سخنان تکاچوف بود، ناگهان به وی تذکر داد که صادرات گوشت خوک به کشور مسلمان نشین اندونزی؟!، وزیر کشاورزی سریعا عذرخواهی و جمله خود را اصلاح کرد.

الکساندر تکاچوف فورا پس از عذرخواهی نام کره جنوبی را جایگزین کشور اندونزی کرد، در این لحظه تمامی حضار در جلسه از جمله پوتین شروع به خندیدن کردند.

انتهای پیام/

علت قهقهه پوتین وسط یک جلسه رسمی چه بود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خنده ناگهانی پوتین در یک جلسه رسمی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..