تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای در دانشگاه خوارزمی

به گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد علی سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی در آئین گشایش دانشکده هنر و معماری دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه دانشگاه خوارزمی اولین دانشگاه آموزش عالی است گفت: این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه جامع قدمت 100ساله دارد.

سبحان‌اللهی با بیان اینکه دانشگاه خوارزمی تهران را باید پیشگام آموزش عالی در کشور دانست گفت: این دانشگاه در سال 1297 تأسیس و در مسیر خدمت‌رسانی آموزشی و فرهنگی به کشور ایران گام گذاشت.

 رئیس دانشگاه خوارزمی افزود: ارتباط یافتن دانشکده هنر با دیگر دانشکده‌ها و همچنین موضوع ارتباط رشته‌های میان رشته‌ای از سیاست‌های این دانشگاه است و به جد آن را دنبال می‌کنیم.

سبحان اللهی با اشاره به مشکل فضای فیزیکی در دانشگاه خوارزمی افزود: متاسفانه یکی از مشکلات ما فضای فیزیکی در این دانشگاه است البته در سال‌های گذشته با توسعه فضای فیزیکی در پی حل این مشکلات بوده‌ایم و امیدواریم تا دوسال آینده این فضاها گسترش و مشکل آنها برطرف شود.

وی ضمن تبریک به ورودی‌های جدید این دانشگاه یادآورشد: هميشه این ورودی‌ها از این جهت که اولین ورودی‌های دانشکده هنر و معماری دانشگاه خوارزمی هستند مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

رشته‌های میان رشته‌ای در دانشگاه خوارزمی ایجاد می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای در دانشگاه خوارزمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..