تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی پسر بچه ای با مارپیتون 6 متری وحشتناک و عظیم الجثه/6 روز زندگی مرد شیشه‌ای با جسد همسرش/فواید این ضد اشتهای معجزه گر را برای لاغری/اسرار عجیب منطقه ای خوف انگیز برای زندانی کردن جن های سرکش

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

بازی پسر بچه ای با مارپیتون 6 متری وحشتناک و عظیم الجثه/6 روز زندگی مرد شیشه‌ای با جسد همسرش/فواید این ضد اشتهای معجزه گر را برای لاغری/اسرار عجیب منطقه ای خوف انگیز برای زندانی کردن جن های سرکش

بازی پسر بچه ای با مارپیتون 6 متری وحشتناک و عظیم الجثه +تصاویر
بازی کودک ویتنامی با مار پیتون 6 متری در حیاط پشتی خانه اش باعث شگفتی کاربران فضای مجازی شد.

Image result for ‫مارپیتون‬‎

6 روز زندگی مرد شیشه‌ای با جسد همسرش
مرد معتاد پس از شش روز زندگی با جسد همسرش، ماجرا را به پدرش گفت و همراه او به کلانتری رفت تا تسلیم شود

کدام گروه از بیماران نباید به پیاده روی اربعین بروند؟
پیاده روی طولانی و سخت می تواند باعث ایجاد زخم در پاهای افراد دیابتی شود و به همین دلیل، مبتلایان به قندخون بالا مجاز به انجام این پیاده روی نیستند.

اگر برجام به هم بخورد، اجرای پروتکل الحاقی را متوقف می کنیم/4 روزه می توانیم غنی سازی 20 درصد را آغاز کنیم
رئیس سازمان انرژی اتمی هشدار داد: اگر برجام به هم بخورد، اجرای پروتکل الحاقی را متوقف می کنیم زیرا اکنون به طور داوطلبانه در حال اجرای آن هستیم و هنوز به تصویب مجلس نرسیده است.

اگر برجام به هم بخورد، اجرای پروتکل الحاقی را متوقف می کنیم/4 روزه می توانیم غنی سازی 20 درصد را آغاز کنیم

فواید این ضد اشتهای معجزه گر را برای لاغری دست کم نگیرید!
مغزها، سرشار از پورتئین هستند و به عنوان میان وعده‌ای بسیار عالی توصیه می‌کنند اما طبق مطالعه‌ای جدید روی مغز، گردو برای غلبه بر گرسنگی و اشتها، کامل و شگفت انگیز است.

سعودی‌ها بابت سخنان ضد ایرانی ترامپ چقدر پول دادند؟
رشوه سعودی‌ها آنقدر برای مقامات آمریکایی ارزش دارد که ترامپ حاضر شده است تمام اعتبارکشورش را زیرسوال ببرد تا دل شاهزاده‌های سعودی را به دست آورد.

ظهور دوباره حشره غول پیکر و ترسناکی که منقرض شده بود +تصاویر
حشره غول پیکر و ترسناکی که تصور می‌رفت منقرض شده است بار دیگر مشاهده شد.

اسرار عجیب منطقه ای خوف انگیز برای زندانی کردن جن های سرکش !+ تصاویر
منطقه تخت سلیمان که به آن شهر گنجک نیز گفته می شود، در یک دره سرسبز بنا شده و بلندی آن از سطح دریا 3000 متر است. در این منطقه می توانید انواع شگفتی های تاریخی و طبیعی را مشاهده نمایید.

تخت سلیمان

۴ مزیت عالی اسفناج برای سلامتی
طبق بررسی‌های صورت‌گرفته بیش از ۱۰ آنتی‌اکسیدان فلاونوئید در اسفناج وجود دارد و با این حال این آنتی‌اکسیدان‌ها فقط یکی از چند ماده‌ آلی و معدنی موجود در اسفناج به شمار می‌روند.

فوتبالیست مشهور کوفته فروش شد+ تصاویر
هاکان شوکور فوتبالیست سابق ترکیه است که از سال 2015 با فروش اموال خود در ترکیه به آمریکا مهاجرت کرد. او هم اینک به اتهام ارتباط با باند فتح الله گولن تحت تعقیب دولت ترکیه است.

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدگروه وبگردی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی پسر بچه ای با مارپیتون 6 متری وحشتناک و عظیم الجثه/6 روز زندگی مرد شیشه‌ای با جسد همسرش/فواید این ضد اشتهای معجزه گر را برای لاغری/اسرار عجیب منطقه ای خوف انگیز برای زندانی کردن جن های سرکش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..