تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر بد برای هواداران پرسپولیس در مورد طارمی

خبر بد برای هواداران پرسپولیس در مورد طارمیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی درپی شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه به فیفا مسئولان این باشگاه تهرانی و مهاجم پرسپولیس برای تعلیق و شکستن رای محکومیت خود به دادگاه داوری ورزش شکایت کردند.

پرسپولیسی ها ابتدا خواهان دستور فوری دادگاه CAS برای تعلیق حکم و حضور طارمی در مسابقات و سپس رسیدگی به پرونده شده اند. با این حال وکیل مهاجم پرسپولیس امید چندانی به لغو محرومیت طارمی ندارد.

صمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی با اعلام این مطلب تاکید کرد: فيفا اصلی دارد به نام ثبات قراردادها، هركس قراردادی را نقض كند و ثبات آن را زير سوال ببرد محروم می‌شود. اين محروميت ربطی به شكايت باشگاه مربوطه ندارد و پيامد و تنبيه مربوط به ناديده گرفتن مقررات فيفاست. فقط بحث غرامت به شكايت باشگاه مدعی ربط دارد، يعنی اگر آن باشگاه رضايت بدهد غرامت پرداخت نمی شود.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپوليس با مستنداتی كه در رسانه ها هم بعضا منتشر شده، اين بحث را دنبال می كند كه مهدی طارمی قبل از رفتن به تركيه با آن باشگاه توافق مكتوب امضا کرده است. در صورتی كه CAS اين مستندات را بپذيرد باشگاه در پرونده بازنده نخواهد بود اما در هر حال محروميت مهدي طارمی پابرجاست و او به دليل نقض قرارداد با پرسپوليس مجازات مي شود چون در هر حال چه از ريزه جدا شده و به پرسپوليس آمده باشد و چه برعكس، يك قرارداد را نقض كرد است.

ابراهیمی در پایان گفت: به همين دليل به تعليق محروميت طارمی اميد زيادی نيست. احتمال حضور وی در مصاف با الهلال كمتر از يک درصد است.

منبع: وبسایت 90

انتهای پیام/

قطع امید پرسپولیس از حضور طارمی در بازی مقابل الهلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر بد برای هواداران پرسپولیس در مورد طارمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..