تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان هفت معکوس «دو میلیون دلار نقد» را می‌سازد

کارگردان هفت معکوس «دو میلیون دلار نقد» را می‌سازدمهدی خسروی نویسنده و کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای با نام «دو میلیون دلار نقد» در ژانر کمدی - اکشن هستم که کارگردانی آن را نیز انجام خواهد داد.

وی افزود: این فیلم اثری پرستاره، با لوکیشن‌هایی واقع در سه یا چهار کشور و با حدود پنجاه جلسه فیلمبرداری است.

این کارگردان ادامه داد: «دو میلیون دلار نقد» کاری سنگین و متفاوت در سینمای ایران خواهد بود که شبیه هیچ‌کدام از آثار ساخته شده در سینمای خودمان نیست.

این کارگردان درباره عرضه «هفت معکوس» در شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: در حال رایزنی جهت پخش این فیلم در شبکه نمایش خانگی هستیم و نهایتاً تا یک ماه آینده ممکن می‌شود.

در خلاصه داستان «هفت معکوس» آمده است:

احساس می‌کنم همیشه توی زندگیم لبه یه پرتگاه وایسادم. دوست دارم بپرم پایین ولی هیچوقت جرأتشو نداشتم. الانم ندارم...کاش می شد برگردم به عقب تا یه چیزایی رو درست کنم ولی افسوس که غیرممکنه!

جواد عزتی، نیوشا ضیغمی، حسام نواب صفوی، کامران تفتی و مهران رجبی بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان هفت معکوس «دو میلیون دلار نقد» را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..