تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 ولایت فقیه مانع کاری می شود که رئیس جمهور برخلاف مصالح کشور انجام دهد

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛"ولایت فقیه"به معنی رهبری سیاسی جامعه اسلامی به وسیله فقیه عادل و با تقوا و دارای شرایط لازم رهبری می باشد که درکشور ما امام خمینی را به عنوان اولین ولایت فقیه شناخته می شود.

حضرت امام خمینی (ره) بسیار وسیع به  مسئله ولایت فقیه پرداخته اند و به اعتقاد ایشان، حکومت اسلامی و تشکیل آن توسط فقیه جامع الشرایط می‌باشد و اداره و نظارت به تمام معنا در چنین حکومتی مخصوص فقهاست.

در همین راستا صفحه منتسب به امام خمینی (ره) در اینستاگرام،قسمتی از سخنان ایشان رادر سخنرانی 28شهریور سال 58 در رابطه با ولایت فقیه منتشر کرد.

این صفحه نوشت:
"من به همه ملت اطمینان می‌دهم که  دولت اسلامی، اگر با نظارت فقیه و ولایت فقیه باشد، آسیبی بر این مملکت نخواهد وارد شد. کار‌هایی که بخواهد دولت یا  رئیس جمهور یا کس دیگری بر خلاف مسیر ملت و بر خلاف مصالح کشور انجام دهد، فقیه جلوگیری می‌کند.۲۸ شهریور ۱۳۵۸."

انتهای پیام/

بانظارت ولایت فقیه، دولت اسلامی آسیبی نمی بیند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « ولایت فقیه مانع کاری می شود که رئیس جمهور برخلاف مصالح کشور انجام دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..