تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچم‌دار پر سر و صدای هواوی فردا معرفی می‌شود

پرچم دار پر سر و صدای هواوی فردا معرفی می شود به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛هواوی اعلام کرد فردا 24 مهر ماه از گوشی‌های جدید خانواده میت رونمایی خواهد کرد. علی‌رغم گمانه‌زنی‌ها از منابع مختلف هنوز دقیقا نمی توانیم چگونگی حضور رسمی این گوشی را بررسی کنیم. شایعات حاکی از آن است که این گوشی یک مدل مخصوص Porsche Design نیز دارد.

از نکات قابل توجه در این گوشی هوشمند قیمت بالای آن است چرا که بیشتر مردم این مبلغ را صرف خرید گوشی هوشمند نمی‌کنند. قیمت این گوشی حدود 4 میلیون و 500 هزار تومان است.

غیر از رنگ آبی جذابی که هواوی اضافه کرده است، تصویر، اطلاعات بیشتری به ما نمی دهد. برخی منابع، ویژگی های زیر را برای این گوشی ذکر می کنند:

اندازه صفحه نمایش:5.9 اینچ،کیفیت 1,080x 2,160 پیکسلپانل 18:9 و پردازنده Kirin 659،4 گیگابایت رم، حافظه 64 گیابایت، باتری 3340 میلی آمپری، دو دوربین عقب با کیفیت 16 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل، همچنین دو دوربین با کیفیت های 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل در جلوی گوشی قرار گرفته اند.

پرچم دار پر سر و صدای هواوی فردا معرفی می شود

 

انتهای پیام/

هواوی میت 10 فردا معرفی می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچم‌دار پر سر و صدای هواوی فردا معرفی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..