تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"ماکسیم" روسی به ۲۰ اپلیکیش

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از techrasa؛ ایران به دلیل میزان زیاد درخواست خودرو در روز که گاهی تعداد آن فقط در تهران به روزانه 18 میلیون سفر می رسد می تواند محلی مناسب برای حضور اپلیکیشن های درخواست خودرو باشد.

تهران حدود 13.2 میلیون نفر جمعیت دارد و با توجه به اینکه 60 درصد سهم بازار حمل و نقل در این شهر متعلق به حمل و نقل عمومی است می‌تواند فرصت مناسبی را برای حضور شرکت های درخواست خودروی آنلاین فراهم آورد. به همین دلیل است که در سال گذشته شاهد ظهور بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ فناوری در این بازار بودیم.

در حال حاضر 20 اپلیکیشن درخواست خودرو در ایران به مسافران خدمات می دهند که می توان به نام اپلیکیشن‌های Snapp، Tap30، Carpino، Touchsi،  Cheetax، Taxi-ma، Qonqa، Netc، AAC (Taxiirn)، AtlasTaxi، ZodTaxi، U-Cab، SpinTaxi، RideNet، Pin-Go، iTakk، TaxiTap، Cab30، Carzinn، Savar اشاره کرد.

اسنپ، تپسی و کارپینو از پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن های درخواست خودرو هستند که طبق بررسی ها اسنپ با 350 هزار کاربر، تپسی با 150 هزار کاربر و کارپینو با 10 هزار کاربر در ایران فعال هستند، تعداد رانندگان اسنپ به 150 هزار نفر و تپسی به 80 هزار راننده می رسد و کارپینو نیز در انحصار سازمان تاکسیرانی است که پیشبینی می شود بیش از 10 هزار راننده داشته باشد.

در میان اپلیکیشن های درخواست خودرو اسنپ با بیشترین کاربر، در سه سال گذشته حدود 100 میلیون سفر را به ثبت رسانده است و حالا قرار است یک شرکت روسی اپلیکیشن خود با نام "ماکسیم" را در ایران فعال کند، که این حضور با واکنش های متعددی در ایران مواجه شده است.

یکی از واکنش ها به ورود ماکسیم به ایران از سوی آذری جهرمی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات بوده و وی گفته است فعالیت این شرکت در بازاری که فعالان داخلی خوبی دارد خلاف اقتصاد مقاومتی است.

حالا باید منتظر ماند و سرنوشت ماکسیم در ایران را مشاهده کرد.

انتهای پیام/

ورود یک شرکت روسی به جمع اپلیکیشن های درخواست خودرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"ماکسیم" روسی به ۲۰ اپلیکیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..