تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری دیدنی از پیاده روی اربعین در کربلا

 هر سال، در آستانه اربعین، جاذبه حسینی، سیل عظیمی از عاشقان و آزادگان را از سرتاسر جهان به سوی خود می‌کشاند. در میان این حرکت میلیونی، صحنه هایی بی‌نظیر از همدلی و عزم راسخ امتی عاشق و آزاده قابل مشاهده است که در میان هیچ ملت و جای دیگر جهان قابل مشاهده نیست.

 پیاده روی اربعین کربلا + عکس

مردم عراق، از هیچ گونه کمکی به زائران امام حسین (ع) دریغ نمی‌کنند و به خوبی از میلیون ها زائر، میزبانی می‌نمایند. بسیاری از میزبانان، با اینکه زندگی فقیرانه‌ای دارند، دارایی خود را صرف پذیرایی از زائران می‌کنند و برخی نیز خانه های خود را به محلی برای استراحت تبدیل می‌نمایند و همه آنان تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا عزاداران حسینی احساس سختی نکنند.

 پیاده روی اربعین کربلا + عکس

میلیون ها انسان، خود را از نقاط مختلف جهان به شهر نجف می‌رسانند و در بین آنان افرادی هستند که با سختی فراوان این مسیر را طی می‌کنند و بدون هیچ نشانه ای از احساس خستگی، تمام سختی ها را به عشق اباعبدالله الحسین (ع) به جان می‌خرند.

پیاده روی اربعین کربلا + عکس پیاده روی اربعین کربلا + عکس

پیاده روی زائران امام حسین (ع) در مسیر 80 کیلومتری بین دو شهر نجف و کربلا، باعث تقویت برادری و وحدت بین آنان می‌گردد. بسیاری با حمل پرچم کشورهای خود، عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین در دورترین نقطه جهان را به گوش سایر مسلمانان می‌رسانند و این هم قدمی عزاداران در این چند روز باعث می‌شود که قلوب به هم نزدیک شود.

پیاده روی اربعین کربلا + عکس پیاده روی اربعین کربلا + عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری دیدنی از پیاده روی اربعین در کربلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..