تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشته

عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشته عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشته 

تصاویر خبری جالب هفته قبل را از سراسر دنیا با هم بازبینی می‌کنیم که شامل رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشورهای گوناگون هست. آن چه هفته پیش گذشت شامل اتفاقاتی چون آتش سوزی هاي کالیفرنیای شمالی, بحران جهانی انرژی خورشیدی در استرالیا, نمایش نیروی هوایی سوئیس, درگیری مردم پوئترو ریکو با تخریب هاي طوفان, آتش سوزی مهد کودکی در برزیل و موارد دیگر هست که در عکسهای زیر آمده هست.

عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهدختر 11 ساله روهینگیا که ارتش برمه بعد از کشتن مادرش هنگامی که در حال فرار از روستایش در برمه بود دو بار به او شلیک کرده هست. او الان با مادربزرگش زندگی میکند و پدرش سال قبل مرده هست. شمار زیادی از مردم روهینگیا که در معرض آزار و آزار ارتش میانمار قرار گرفته اند به بنگلادش پناه آورده اند.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهنمایش هوایی نیروی هوایی سوئیس.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهنیروی پلیس در حال متواری کردن مخالفان ائتلاف سوپر وحدت ملی در خیابان هاي نایروبی در کنیا.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهواکنش یکی از مخالفان ائتلاف سوپر وحدت ملی به گاز اشک آوری که پلیس به داخل ماشینش انداخته هست.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در حال بوسیدن سگ شفرد که رئیس جمهور ترکمنستان به او هدیه داده هست.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهکلبه اي در کوهستان هاي Arolla در سوئیس در یک روز گرم پاییزی.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهاتومبیل خورشیدی در دومین روز مسابقه جهانی انرژی خورشیدی در استرالیا.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهسوپر قهرمان ها در حال شستشوی پنجره هاي بیمارستان برای خوشحال کردن کودکان در آلاباما.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهعکس هوایی از آپارتمان ها و درختان خیابان در بارسلونا.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهمردم پوئترو ریکو در خیابان هایي که به علت پیشامد طوفان ماریا برق ندارند.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهتخریب هاي طوفان ماریا در پوئترو ریکو.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهمردم پوئترو ریکو که به علت پیشامد طوفان ماریا در منزل هاي خود آب ندارند زیر آب هاي روان در کنار بزرگراه ها دوش می‌گیرند.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهافتتاحیه فستیوال چتر رقص در لندن.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهاتومبیل اسباب بازی در کنار تابوت یکی از کودکان قربانی در پیشامد آتش سوزی مهد کودکی در برزیل. در این پیشامد نگهبان مهد روی کودکان و مربی مهد الکل پاشیده و انها را به آتش کشیده هست.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهروستاهای سوخته در نزدیکی Maungdaw در برمه.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهصدها مسلمان روهینگیا در حال عبور از مرز پلنگ خالی, کاکس بازار, بنگلادش.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهپناهنده روهینگیا در حال گردآوری هیزم در اردوگاه پناهندگان Kutupalong در بنگلادش.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهغروب آفتاب دریاچه ژنو.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهپیکر نصرالله میر که طبق رسانه ها در اثر درگیری با نیروهای امنیتی در کشمیر کشته شده هست.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهیکی از بومیان San Jose Platanar که به سقف منزل اش که در اثر زلزله ویران شده هست نگاه می‌کند. کشور مکزیک.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهنیروهای آتش نشانی در حال تماشای آتش سوزی در حال ترقی در نزدیکی شهر Calistoga در کالیفرنیا.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهلاشه مرده گاوی که در اثر آتش سوزی هاي جدید کالیفرنیا سوخته هست.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهعکس صدها منزل سوخته در آتش سوزی کالیفرنیا.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهمناطق مسکونی ویران شده در آتش سوزی کالیفرنیا.
عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشتهکودکان سومالی در حال شنا در منطقه ساحلی «Hamarweyne» در موگادیشو.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های خبری دیدنی و جالب هفته گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..