تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنکیک با آرد برنج و پودر نارگیل

۵۵۸۴۱۶

۲۵۹  بازدید

اگر عطر نارگیل و زنجبیل را دوست داشته باشید، این پنکیک های خوشمزه نظرتان را جلب خواهند کرد. تهیه این صبحانه چندان سخت نیست و برای تهیه سس میوه ی کاراملی آن نیز به چند عدد هلو یا شلیل و مقداری کره نیاز دارید.

وبسایت روزیاتو: اگر عطر نارگیل و زنجبیل را دوست داشته باشید، این پنکیک های خوشمزه نظرتان را جلب خواهند کرد. تهیه این صبحانه چندان سخت نیست و برای تهیه سس میوه ی کاراملی آن نیز به چند عدد هلو یا شلیل و مقداری کره نیاز دارید.

مواد لازم:

    ¾ پیمانه آرد برنج     ¼ پیمانه نارگیل بو داده     نوک انگشت نمک     ۳ بسته شیرین کننده استویا     ۱ پیمانه شیر نارگیل     نصف پیمانه آب     روغن یا کره برای سرخ کردن      ۴ عدد شلیل، آلو یا هلو     ¼ پیمانه کره نرم شده     ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل     ¼ پیمانه بادام بو داده     ۲ عدد لیموترش     ماست برای سرو     برگ تازه نعنا برای تزئین
 پنکیک با آرد برنج و پودر نارگیل طرز تهیه:

1. برای تهیه پنکیک، آرد برنج، نارگیل بو داده، نمک و دو بسته شیرین کننده استویا را با یکدیگر مخلوط کنید. شیر نارگیل و آب را افزوده و هم بزنید.


2. تابه نچسب را روی حرارت ملایم قرار دهید. کره یا روغن را درون آن بریزید تا آب شود. سپس، ¼ پیمانه از مواد را درون تابه ریخته و هر طرف آن را به مدت ۲ تا ۳  دقیقه سرخ کنید.


3. این کار را با همه مواد تکرار کنید.


4. در تابه دیگری، هلوهای قاچ کرده را بچینید و آن را روی حرارت زیاد قرار دهید. کره، زنجبیل و بادام را افزوده و هم بزنید. حرارت را کم کنید تا میوه ها پخته شوند و عطر زنجبیل هم در بیاید.


5. آن را از روی حرارت بردارید. پوست رنده شده و آب لیموترش را روی آن ها بریزید.


6. میوه های کاراملی شده را به صورت داغ روی پنکیک قرار داده و با نعنا و ماست تزئین و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنکیک با آرد برنج و پودر نارگیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..