تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه آش کلم به سبک باکویی

۶۱۲۴۲۴

۴۹۶  بازدید

آش کلم یک نوع آش خوشمزه، مقوی و مخصوص آذربایجان است.

مجله سرآشپز - معصومه بردی: آش کلم یک نوع آش خوشمزه و مقوی و مخصوص آذربایجان است.


مواد مورد نیاز


برنج نیم دانه (خیس شده):  یک دوم پیمانه بلغور جو (خیس شده): 1 پیمانه نخود (خیس شده): 1 پیمانه لوبیا سفید (خیس شده): 1 پیمانه کلم برگ (خرد شده): 1 عدد هویج (نگینی خردشده): 4 عدد پیاز بزرگ (نگینی خردشده): 1 عدد رشته آش: 150 گرم سبزی آش: 1 کیلوگرم ترخون (خردشده): 150 گرم فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم کشک: به میزان لازم سیرداغ، پیازداغ و نعناداغ: به میزان لازم روغن مایع: به میزان لازم  طرز تهیه آش کلم به سبک باکویی


روش پخت


1.    پیاز را درون تابه ای ریخته و همراه با مقداری روغن مایع تفت دهید تا طلایی رنگ شود. سپس نخود، لوبیا سفید (از قبل خیس و در طول این مدت چند مرتبه آب آن عوض شده) و فلفل سیاه را به آن افزوده و کمی تفت دهید. بعد مقداری آب به مواد بیفزایید و روی حرارت بگذارید تا نخود و لوبیا نیم پز شود.


2.    هویج را به مواد افزوده و پس از 5 دقیقه برنج، بلغور، سبزی آش (اسفناج، گشنیز، جعفری، تره)، ترخون و کلم را به آن بیفزاید و بگذارید تا نخود و لوبیا کاملا پخته و برنج و بلغور لعاب بیندازد.


3.    رشته آش را به مواد بیفزایید و بگذارید تا جا بیفتد. سپس نمک آن را اندازه کنید.


4.    آش را درون ظرفی بریزید و با سیرداغ، پیازداغ، و نعناداغ تزیین کرده و با کشک سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه آش کلم به سبک باکویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..