تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گمرك ايران كانديدعضويت در كميته خط مشی گذاری سازمان جهانی گمرک شد

گمرك ايران كانديدعضويت در كميته خط مشی گذاری سازمان جهانی گمرک شد . كميته خط مشي گذاری مهمترين وتاثير گذار ترين كمیته سازمان جهانی گمرك محسوب می شود .

به گزارش شمانیوز: گمرك ايران كانديدعضويت در كميته خط مشی گذاری سازمان جهانی گمرک شد . كميته خط مشي گذاری مهمترين وتاثير گذار ترين كمیته سازمان جهانی گمرك محسوب می شود .

در ادامه رايزنی وديدارهای دوجانبه مديركل دفتر همكاري هاي بين الملل گمرک كه براي شركت در بيست وهفتمين اجلاس دفتر اطلاعات سازمان جهانی گمرک عازم كارينز استراليا شده است ، موضوع عضويت ايران در كميته خط مشي گذاري سازمان جهاني گمرك مطرح و گمرك ايران كانديدعضويت در كميته خط مشی گذاری سازمان جهانی گمرک گردید و درخواست گمرك ايران جهت عضويت در كميته خط مشي گذاری سازمان جهانی گمرك برای سالهاي 2020-2018 پذیرفته شد .

این اقدام در حالی صورت می گیرد که عملکرد گمرک ایران در بخش گمرک الکترونیک بارها مورد تحسین دبیر کل سازمان جهانی گمرک قرار گرفته و معاون سازمان جهانی گمرک نیز با حضور در ایران از نزدیک در جریان تحولات گمرک کشورمان در بخش گمرک دیجیتالی قرار گرفت و این اقدام را قابل تحسین توصیف کرد .

همچنین عملکرد گمرک ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا در سالهای اخیر مورد توجه مسئولان سازمان جهانی گمرک قرار گرفته و در آخرین گزارش رتبه بندی گمرکات از سوی دفتر اطلاعات سازمان جهانی گمرک ، گمرک ایران موفق شده رتبه اول را در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و رتبه دوم را در مبارزه با قاچاق سایر کالاها کسب نماید .

این اقدامات در کنار دیپلماسی فعال گمرکی ایران در سالهای اخیر موجب شده تا گمرك ايران كانديدعضويت در كميته خط مشی گذاری سازمان جهانی گمرک شود که كميته خط مشي گذاری مهمترين وتاثير گذار ترين كمیته سازمان جهانی گمرك محسوب می شود.

منبع: روابط عمومی گمرک ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گمرك ايران كانديدعضويت در كميته خط مشی گذاری سازمان جهانی گمرک شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..