تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان کار ملی‌پوشان رویینگ با یک طلا و 3 برنز آسیا

با برگزاری ادامه مسابقات فینال، تیم ایران با کسب یک مدال برنز دیگر به کار خود در رقابت‌های قهرمانی رویینگ جوانان آسیا پایان داد.

به گزارش شمانیوز: با برگزاری ادامه مسابقات فینال، تیم ایران با کسب یک مدال برنز دیگر به کار خود در رقابت‌های قهرمانی رویینگ جوانان آسیا پایان داد.در ادامه این مسابقات تیم روئینگ چهارنفره مردان با ترکیب رضا قهرمانی، شیرزاد قادری، کارو حسینی و میلاد الله وردیان صاحب مدال برنز شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و چین اول و دوم شدند.
فاطمه صفری و کیمیا زارعی در روئینگ دونفره جفت پاروی بانوان پس از تیم های چین، ژاپن و تایلند در رده چهارم قرار گرفتند.
امیرحسین محمودپور در فینال B روئینگ تکنفره مردان چهارم شد.
در فینال B روئینگ دونفره تک پاروی مردان کامران کرمی و شهروز صفایی در بدون قرار گرفت.
بر این اساس نمایندگان ایران با کسب یک مدال طلا و 3 مدال برنز به کار خود در رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا پایان دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان کار ملی‌پوشان رویینگ با یک طلا و 3 برنز آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..