تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابعاد جدید ماجرای قائدی فاش شد

مهدی قائدی با تصمیم شفر از تمرینات استقلال کنار گذاشته شد.

به گزارش شمانیوز: هر چند مسئولان استقلال در این باره اظهار نظر نکردند؛ اما پرت کردن پیراهن از سوی این بازیکن به عنوان دلیل اصلی این اتفاق مطرح شده است. نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال در توضیح علت اخراج قائدی از تمرینات اما به نکات جدیدی اشاره کرده است. سرپرست استقلال در این باره می گوید: ‎مهدی قائدی علاوه بر بی‌احترامی به قوانین، توهین به پیراهن استقلال و کشیدن خمیازه در بازی‌ها، به سرمربی تیم هم فحاشی کرده بود که از دید ما پنهان نماند! این اتهام پرونده قائدی را سنگین تر از گذشته می کند و باید منتظر تصمیم جدی مسئولان استقلال درباره این بازیکن بود.
مهدی قائدی با تصمیم شفر از تمرینات استقلال کنار گذاشته شد. هر چند مسئولان استقلال در این باره اظهار نظر نکردند؛ اما پرت کردن پیراهن از سوی این بازیکن به عنوان دلیل اصلی این اتفاق مطرح شده است. به گزارش وکیل ملت، نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال در توضیح علت اخراج قائدی از تمرینات اما به نکات جدیدی اشاره کرده است. سرپرست استقلال در این باره می گوید: ‎مهدی قائدی علاوه بر بی‌احترامی به قوانین، توهین به پیراهن استقلال و کشیدن خمیازه در بازی‌ها، به سرمربی تیم هم فحاشی کرده بود که از دید ما پنهان نماند! این اتهام پرونده قائدی را سنگین تر از گذشته می کند و باید منتظر تصمیم جدی مسئولان استقلال درباره این بازیکن بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابعاد جدید ماجرای قائدی فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..