تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حریق بیمارستانی اینبار در پایتخت

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره حریق در بیمارستان محب یاس تهران توضیح داد.

به گزارش سلامت نیوز، مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: ساعت ۱۵:۰۷ دقیقه امروز، حریق در بیمارستان محب یاس اعلام شد. این آتش سوزی در قسمت موتورخانه بیمارستان رخ داد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به اعزام چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه گفت: با توجه به شرایط خاص بیمارستان و بیماران آن، امکان جابجایی مصدومان احتمالی حادثه مشکل‌تر بود و به همین دلیل بلافاصله فرماندهی عملیات ویژه اورژانس تهران به محل اعزام شد تا در صورت نیاز به انتقال بیماران به بیمارستان دیگر، اقدامات لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون و در پی این حادثه مصدومی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه، مراجعه نکرده است و آتش سوزی در موتورخانه، به بخش‌های دیگر سرایت نکرده است.

خالدی افزود: همچنان عوامل اورژانس در محل حادثه مستقر هستند تا در صورت نیاز، امدادرسانی به مصدومان احتمالی و همچنین پوشش نیروهای آتش نشانی صورت گیرد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در مورد انتقال احتمالی بیماران بیمارستان به بیمارستان دیگر نیز گفت: بررسی‌ها در زمینه انتخاب نزدیک‌ترین بیمارستان به محب یاس برای اعزام احتمالی بیماران در حال انجام است تا در صورتی که نیاز به این کار باشد بیماران به مکان دیگری منتقل شوند.

وی همچنین تاکید کرد: تا این لحظه مصدومی به عوامل اورژانس مراجعه نکرده و پیش بینی می‌شود، پیش بینی می‌شود در صورتیکه فردی مصدوم شده باشد این اتفاق ناشی از دودگرفتگی حریق باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حریق بیمارستانی اینبار در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..