تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهرودی: پرسپولیس به فکر اعاده حیثیت باشد

۶۱۴۷۸۹

۵۶  بازدید

پیشکسوت تیم پرسپولیس، دیدار برگشت مقابل الهلال را بازی حیثیتی دانست و گفت: اگر هم به فینال نرسیدیم مهم نیست ولی باید خودمان را به آسیا نشان بدهیم.

خبرگزاری مهر: رضا شاهرودی پیروزی سه بر یک پرسپولیس در هفته نهم رقابت های لیگ برتر را شوک مثبت روحی برای بازیکنان این تیم در آستان دیدار با الهلال عربستان دانست و گفت: پرسپولیس به این برد، نیاز مبرم داست. پیروزی قاطعانه ای که این تیم کسب کرد باعث خواهد شد تا آنها خیلی راحت بتوانند به برد برابر الهلال هم فکر کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان، چند بازیکن خود را در اختیار نداشت اما تاکتیک پذیری بازیکنان این تیم به قدری خوب شده است که آنها می توانند به هر طریقی به دروازه حریف برسند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی برگشت با الهلال عربستان اظهار داشت: بدون شک بازی حیثیتی برای فوتبال ایران محسوب می شود. جبران باخت چهار بر صفری که دیدار رفت رقم خورده است کار بسیار سختی است. با این حال فکر می کنم بازیکنان پرسپولیس باید فکر اعاده حیثیت باشند. اگر به فینال هم نرسیدیم مهم نیست. اما مهم است که بتوانیم خودمان را بار دیگر به آسیا نشان دهیم.

شاهرودی در پایان تصریح کرد: واقعا حیف است که در بازی بزرگ سال، پرسپولیس نمی تواند مهدی طارمی که مهم ترین بازیکن این تیم محسوب می شود را در اختیار داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهرودی: پرسپولیس به فکر اعاده حیثیت باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..