تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازتاب صحبت‌های برانکو در روزنامه عربستانی

۶۱۴۷۸۷

۱۰۶  بازدید

صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره زدن ۴ گل به تیم الهلال در روزنامه عربستانی بازتاب داشته است.

خبرگزاری مهر: تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه این هفته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط عمان به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس در حالی به این بازی وارد می شود که توانست استقلال خوزستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست بدهد.

صحبتهای برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با استقلال در خصوص بازی با الهلال در رسانه های عربستانی از جمله روزنامه الریاضیه بازتاب داشته است.

این روزنامه به نقل از برانکو در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان، این برد را کلید پیروزی برابر الهلال دانست و با عنوان «برانکو الهلال را تهدید کرد» نوشت: «بازیکنانم در این مسابقه نشان دادند که قادر هستند در بازی با الهلال هم برگردند و ۴ گل به ثمر برسانند. هرچند این کار سخت و دشوار است ولی می توانیم ۴ گل بزنیم همانطور که به استقلال خوزستان سه گل در عرض ۳۰ دقیقه زدیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازتاب صحبت‌های برانکو در روزنامه عربستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..