تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز بر فراز برج خلیفه دبی از نگاه یک عقاب + فیلم

پرواز بر فراز برج خلیفه دبی از نگاه یک عقاب+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انسان از دیرباز آرزوی پرواز در سر داشت تا اینکه سرانجام وسیله ای به نام هواپیما اختراع شد تا تجربه پرواز بر فراز آسمانها برای انسان نیز محقق گردد .

شاید برای خیلی از ما در دوران کودکی جالب بود بدانیم دنیا در نظر پرندگان چگونه است و آنها زمانی که با  حرکت بالهای خود در مدت زمان کوتاهی مسافت طولانی را پشت سر می گذارند چه احساسی دارند؟

در دبی روی  یک عقاب دست آموز دوربینی کوچک نصب شد تا با پرواز بر فراز برج خلیفه آنچه که از نظرش می گذرد را ثبت نماید، حاصل این عملیات ویدیویی بسیار جالب به مدت 5 دقیقه است که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/

برج خلیفه دبی از دید یک عقاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز بر فراز برج خلیفه دبی از نگاه یک عقاب + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..