تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرزندان خمینی جز خدا از هیچ احدی نمی‌هراسند

فرزندان خمینی جز خدا از هیچ احدی نمی‌هراسندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا کاوه تنها فرزند سردار شهید محمود کاوه از فرماندهان جنگ تحمیلی در واکنش به سخنان ضد ایرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر و توصیه هایی به وی کرد.

دختر شهید کاوه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"توصیه ای به رئیس جمهور حقیر آمریکا:
سخنان گستاخانه و به دور از ادبتان بیش از هر زمانی نشان داد که ملت ایران را نمیشناسید.
فرزندان خمینی آنانند که در هشت سال دفاع مقدس در برابر سی و چهار کشور ایستادند و علیرغم آنکه اولین باری بود که بلوک شرق و غرب با هم بر علیه یک ملت متحد می شدند اما پیروزی از آنِ جبهه حق بود.
فرزندان خمینی کسانی هستند که جز خداوندشان از هیچ احدی نمی هراسند و جانشان را با معبودشان به ودیعت گذاشته اند.
آقای ترامپ !
از فرزندان عاشورا بترسید آنان با غيرت ايراني و اسلامی بزرگتر از شما را لگام کرده اند .
سخنان مملو از بلاهت و حماقتتان اراده ملت ما را برای اتحاد در برابر یزیدیان زمان مستحکم تر و ایمانشان به سخنان مسیحایی رهبری که بارها فریاد زدند به آمریکا اعتماد نداریم ، راسخ تر کرد.
زهرا کاوه یادگارِ یکی از فرزندان عاشورایی مکتب خمینی"

 فرزندان خمینی جز خدا از هیچ احدی نمی‌هراسند

انتهای پیام/

واکنش دختر شهید کاوه به یاوه گویی های ترامپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرزندان خمینی جز خدا از هیچ احدی نمی‌هراسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..