تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان خشم آلود امروز آمریکا برای ایرانیان جدید و متفاوت نیست

سخنان خشم آلود امروز آمریکا برای ایرانیان جدید و متفاوت نیستبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرانجام شب گذشته دونالد ترامپ رئيس‌جمهور آمريکا طی نطقی راهبرد خود را در قبال ايران و برجام اعلام کرد که با واکنش‌های شديدی در شبکه‌های اجتماعی روبه رو شد. حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی هم از این قاعده مستثنی نبود  و به نوبه ی خود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"لبخند‌های دیروز مقامات آمریکا و سخنان خشم آلود امروز آنها؛ برای ایرانیان نه جدیدند و نه متفاوت.
بالاترین جلوه شکوه قدرت، بیچاره شدن دشمن و تندتر شدن دست و پا زدن‌های او است. بیش از آنکه این اظهارات سخیف، خشم ملت ایران را بیفزاید بر اعتماد به نفس آن‌ها خواهد افزود.
واقعیت آن است که تهدید‌ها و اهانت‌های نفر اول آمریکا علیه تاریخ، جغرافیا و عظمت ایران که پس از ۴ سال مذاکره با آنان حاصل شد، آنچه رهبر حکیم انقلاب مکرراً پیش بینی کرده بودند را بعنوان یک تجربه در اختیار ایرانیان گذارد.
اگرچه می‌توانستیم غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را بدون پرداخت چنین هزینه‌های گزافی تجربه کنیم، اما همین که در تکامل تاریخی ملت ایران چنین رشدی حاصل شد را باید امداد الهی دانست و آن را به زبان و عمل پاس داشت.
همزبانی ما مسئولان در موضعگیری علیه اظهارات رئیس جمهور آمریکا، اتفاق ضروری و مبارکی است، اما توقع مردم این است که پاسخ به این اظهارات منحصر در حرف نباشد و حق با مردم است.
باید به صورت عملی نشان داد که این تهدید‌ها و تحریم‌ها تاثیری در مسیر ملت ما ندارد و امروز خدمت و کار برای مردم و تکیه بر توان داخلی، نمود عملی مبارزه با آمریکا است."

 سخنان خشم آلود امروز آمریکا برای ایرانیان جدید و متفاوت نیست

انتهای پیام/

واکنش حجت‌الاسلام رئیسی به سخنان روز گذشته ترامپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان خشم آلود امروز آمریکا برای ایرانیان جدید و متفاوت نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..